2011-06-30

gold?

assalamualaikum w.b.t



haha..today i wanna talk about gold..hahaha..ta ada la..gurau jerk..aku nak cakap pasal mulut yang berisi emas..fuhyoo...see warne emas itu membuatkan aku ingin menjadi seorang mate duitan la..hahaha...guro jerk..ish ish ish..ok la..

mouth full of gold..haha..macam nie kot kan kan..ok citer nye macam ni..dari perhatian aku kan..kenape la sekarang ni manusia memang berat mulut untuk bertanye?bole tak bagi sebab yang terperinci sikit?ape takot kena marah?tapi dengan sape?orang yang di tanya?ape ke gile ke orang yang di tanya nak marah orang yang bertanya?meh habak kat cheq..biaq cheq p tampiak muko dio tu..hahahaha

ke malu nak bertanya?orang tuo-tuo cakap MALU BERTANYA SESAT JALAN..so akunak sesat jalan ke?KEMBALI LA KEPANGKAL JALAN...hahaha...mengarut..aku pelik la..malas nak bertanye?ok aku admit la..aku pown malas gak nak bertanye.bile bab beljar la..haha..tapi kalau bab lain..contoh aku tak paham aku punye biro la contohnye..aku tanye la kan..nanti takot menyusahkan orang lak..haha..ha ke kite takot eh takot menyusahkan orang bile bertanye?haha..better bertanye dari menyusahkan orang di kemudian hari ok..

haha..kadang aku agak terkilan la kan..bukan nak cakap aku nie banyak pengalaman ke apa..tapi dari tak ada langsung kan...ada la jugak pengalaman yang boleh aku share..tapi dah tak tanye macam mane aku nak share kan..aku tanye orang kan..banyak gile benda yang aku dapat..yang aku gune sampai sekrang..haha..tapi tu la.manusia ni tak bole predict..haha..

ha ke akutak suke kat orang yang di tanya tu?hahahahaha..ala jadi la professional sikit..kalau dalam dunia die jerk yang ada ilmu tu..dan aku  desperate sangat tyme tu..adakah aku  nak melayan ego aku tyme tu pulak kan..yang penting aku layan jerk..haha..so what should we do?nak diamkan jugak sebab takot emas berjongkong-jongkong kua dari mulut..atau nak biarkan jerk emas tu kua dari mulut untuk dapatkan hasil yang lebih bernilai dari emas..iaitu ILMU?so pikio la yerk..aku pown tengah pikio nie..poning kepalo eden..hahahahaha..

dah meleweh dah aku ni ha..lain yang aku nak cakap lain yang aku post..haha..emas emas..haram tau lelaki pakai emas..hahaha

No comments:

Post a Comment