2011-06-10

kebosanan

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

ok first of all..kowunk tentu tanye aku kat mane skunk an?gagaga..kowunk nak tau?aku ase kowunk tentu dapat agak an aku kat mane...aku kat mane-mane jerk la...gaga..ta ada la..aku kat ksj skunk nie..dalam bilik c 2-50..blok a..gaga...sengal an..bilik sape?hmm bilik ms rara...teka lah sape?sape lagi kalo bukan  dot dot....haha..

ok la..aku sem ni memang suke sangat lepak kat ksj..aku pown ta tau nape?haha..bole di katakan tiap-tiap hari aku datang sini..tapi jangan risau kss tetap di hati aku..hidup aku kat situ...haha..di situ tempat aku bermula..dan insyaAllah di situ jugak tempat aku berakhir..harap-harap la..tapi perancangan Allah adalah lebih baik dari aku..so aku terima jerk..gagagaga

aku kebosanan la stay kss skunk...feel lain sangat..sangat-sangat lain...tak macam dulu..skunk aku melilau mencari program yang boleh aku join..ade ke orang nak amik aku masalahnye?aku nie bukanye pandai sangat pown bab-bab join program nie...hahahaha...ok la..masa nak mencemburui aku nie..aku nak gerak balik kss la nie..

my tueen da tunggu kat bawah tu..haha..pe2 hal t ada mase aku edit lagi post aku nie yerk..harap kowunk ta bosan membace celoteh aku yang merepek macam kerepek nie..gagaga..jangan lupe sape yang belom follow tu tolong follow ek..cayunk kowunnk lebey la beb..miss my friend la..gaga..ok chiowwwww


No comments:

Post a Comment