2011-06-23

sambungan

ok semalam aku ade postkan resepi macaroons kan.....tapi aku tak sempat nak letak gambar..bukan ape...tyme tu gambar ta ley up laod kat dalma blog nie..so aku just postkan resepinye aje..tapi aku pasti..kalau aku up loadkan gambar macaroons ni kan..tentu kowunk semua akan mengidam nak makan benda nie..nampak sedap gile...tapi orang cakap DONT JUGDE A BOOK BY IT COVER...N DONT JUDGE MACAROONS BY IT COLOUR..haha...y?because macaroon comes from many colourful colour..

sekali tengok Ya Allah,memang tak terkata..sangat menarik dan tertarik dan DA BOOOOMMMM beb..haha..ok tanpa melengahkan masa lagi let me introduce you to MACAROON....











see..just take a look at the colour..yummy right....the colour ya Allah cantik..mengancam gile...kalau aku nak buat sendiri bole..tapi kalau tengok bahan-bahan die hmm..entah la..tak berani nak cakap..setahu aku ada orang cakap la..macaroons nie ada kat KLCC..so friends moh la kite ke KLCC untuk menikmati macaroons..but i think price die maybe agak mahal kot..tengok la kan.makanan bukan malaysia ni.but dun murry insyaAllah Halal......

No comments:

Post a Comment