2011-06-25

kesempatan...

assalamualaikum w.b.t

hari ni sempat mengikuti siaran langsunh BICARA RAKYAT yang di anjurkan oleh TV1 yang disiarkan di UTM international CAMPUS kUAla LumPUr..haha..tajuk untuk forum selama 1 jam ini aku tak ingat tapi more to demontrasi jalanan la..hahaha....for the first time la im joined such program..hahaha..but then i need to be hipocrite for an hour..hahaha..need to smile and smile and smile again..haha..senyum kan sedekah..hehehe

ok..actually i dun have any opinion about it...everybody have their own opinion..n i also have my own opinion but then  i dont want to share it here..not to public la..mane yang positif aku amik dan negatif insyaAllah akan di positif kan..hehe..as a student we should think which is the best because we're kan cam duta kepada semua kan..maklumla student aka mahasiswa..haha..

ok..my observation lak..aku nampak la..keadaan  pffftt..hootttt gile...masing-masing nak menegakkan pendirian dan hujah masing-masing..dan ada 3 panel jemputan tyme tu..dan masing-masing dengan pendirian masing-masing..keadaan agak panas sebab aircond macam tak on jerk..haha..berpeluh jugak aku tyme tu..hahahha..iyoo oooo jerk kan..so far ok la..aku pown kalau bole malas nak cakap banyak..kan takot nanti tersalah cakap kan ada jerk yangmarah,masam muke..maklumla aku ni manusia kan.

dah la..cukup la dengan 4 perenggan..hahahha...so you think la sendiri..gaga

No comments:

Post a Comment