2011-06-18

keletihan nokkkkkk!!

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera..

pfffft..wat a tired day today...my day started with FIESTA SUKAN RAKYAT 2011 anjuran JAWATANKUASA KEDIAMAN SISWA SEMARAK...fuhh letih gilew kot..yang paling tak tahan nye aku MENCEMAR DULI bermain BOLA SEPAK!!!!ape aku main bola.?hadui aku bola pown tak minat..haha...pe-pe aku layan jerk..best gak main bola nie eh..hahahaha..tapi satu jerk la...letih sikit..aku main 2 game jerk....1 game lagi aku bagi kat EN.NORAIMI main..malas la nak main..orang tengok malu la wei..haha..da la pakai kain sarung..hahaha

ok then sukan terus macam biasa la..macam-macam ada....ada tarik upih,lari dalam guni,tapak gajah,tarik tali dan macam-macam lagi la...malas nak cakap banyak..dan antara kumpulan yang bertanding antaranya kumpulan MELETUPPP NOKK,BRAVE LICIOUS(MY TEAM) then KACIP FATIMAH...hahahahaha...alhamdullillah semua bagi kerjasama yang baik walaupun tak ramai pown yang turun...

letih aku tak hilang-hilang lagi ni...lepas sukan habis dalam pukul 1.30 petang..aku p kemaskan KEDAI jap..then relax then balik mandi then solat..yeah cite-cite aku nak kua berjaya..thanx TO FAIZ N HAIKAL..hahahah..kiteowunk p TS,KLCC AND PAVILION..first place was TS la..find some outfit for DINNER DDG..tapi satu pown tak berkenan..haha..malas nak sebut lebey-lebey..ngeh ngeh......then sampai pukul 7 kiteowunk gerak p SUNGEI WANG p search some baju sikit tapi tak jumpe then p makan KFC then solat then gerak to PAVILLION..
this is my FIRST TIME aku masuk PAVI tau walau pun dah 3 tahun stay sini..coz i thought that the place was not for me..haha..malu siey jalan situ..tengok anak-anak muda macam aku ni bergelandangan ..dengan pakaian tak senonoh baik lelaki mahupun perempuan..dan lah islam..memalukan..malas nak ngaku saudara la..bla la wei..

walaupun tengah letih tapi kiteowunk jenjalan dari PAVI sampai KLCC..haha..kaki ni dah nak tercabut la wei..tapi aku layan jerk..sambil jalan sambil tengok keindahan malam nie..cantik....1st time jugak macam nie...haha...tapi kaki ni memang tersangat letih la wei....atui..hahahaha..tapi best jalan ngan member roomate..

haha..dah la wei,..aku dah letih dah nie....walaupun bukan kaki aku yang menaip tapi...tetap letih..

No comments:

Post a Comment