2011-06-28

pemerhatian yang teliti membawa kepada satu kesimpulan yang ......

assalamualaikum w.b.t

tajuk hari ni agak panjang dan lebar ye..nak ukur pown tak ada pembaris kat sini..haha..ok la...macam nie..kenape aku cakap pemerhatian kan...sebab selama kuliah dah start 2 3 minggu ni kan..aku pelik gak tengok budak-budak freshie yang baru masuk ni kan kan kan dah ade AWEK @ COUPLE @ PAKWE @ MAKWE la..adei...baru taun 1 tapi mak ai dah ade la awek aka teman nie..pfft bagus la dieowunk ni..

aku terfikir macam mane mereka-mereka itu bisa mendapatkan pakwe@makwe secepat itu sedangkan mereka baru jerk kenal kan..tak sampai pown setahun.......haha..baru 2 3 minggu..tentu bagus kan cara mereka MENGAYAT,BERKATA-KATA,BERMADAH PUJANGGA @ SELF CONFIDENCE dieowunk ot HIGH LEVEL sangat..nie aku kena mintak petua ni..haish..BUKAN PETUA NAK TACKLE OK.....tapi petua untuk membina KEYAKINAN YANG TINGGI untuk BERUCAP DIHADAPAN ORANG...hahahahahahah

iyoo ooo jerk..mcam la aku tak bole nak built sendiri kan..benda tu bukan nye susah sangat pown..haha..bukan nak riak tak baik tau riak-riak nie..tapi itulah kenyataan..haha..dan kenyataan itu yang menbuatkan aku tertanye-tanye macam mane budak2 nie mengayat ea?haha..aku nie tau la tak ade orang nak kan..haha..sekali mengayat 10 yang lari..gagagaga..iyoo jerk..

tapi macam mane rasenye mereka waktu 1st tyme mereka mengayat?sape yang mulekan dulu?jaman sekarang ini tak MUSTAHIL PEREMPUAN yang MULAKAN dulu kan?kata zaman milenium..tak rock r kan kalau pompuan jenis MELAYU TERAKHIR NI..haha..tapi aku hanya mencari wanita melayu terakhir jerk ok..tapi tak salah pown kan kalau perempuan yang mulakan dulu..asal kena dengan cara,adap dan tatasusila sebagai WANITA..jangan la tunjukkan yang ang ni murahkan sangat..bak kate MAIL DALAM UPIN IPIN 3 SINGGIT 3 SINGGIT..tak mo la sampai macam tu..hahaha..


cutekan...no no no..KAHWIN DULU OK...hahahahaha
haha...comel ballon nie kan..tapi aku tak suke balon..haha

ok la..aku malas nak cakap banyak soal nie..renungkan lah sendiri..haha..nanti pown aku nak jugak cube mengayat..hahahaha..takot nanti PELEMPANG jerk yang menginggah atas muke aku nie....adei..yang penting..USAHA DOA TAWAKKAL....hahahah..ok chow

No comments:

Post a Comment