2011-06-29

argghhhh

assalamualaikum w.b.t

arggh tak ada mood+lapar+stress+blur+bengang..semua ada la..all in one..aduyai...mood aku direntap hari ni..tetibe jerk..aku pown tak pasti..aduyai..so sekarang tengah sangat-sangat sangat tak ade mood..mood aku dah melayang sejak pagi tadi..tapi stay boleh cover lagi..bole senyum lagi..anggun dan menawan..dan sekarang otak aku jantung aku hati aku semuanya macam nak pecah..

rasa macam nak makan orang jerk..tapi aku kena ingat..aku ni orang islam ye..sabar sabar sabar sabar dan sabar..dan sekarang memang aku tengah bersabar..hopefuly dapat bersabar la.sob sob..rasa macam nak nangis jerk....dah lah nanti semua orang tak ada kat blok..lagi la..sedih.sorang-sorang..sape la yang nak teman aku..peneman setia memang dah ade..tapi yang lain..hm..tape berdikari la yerk aku sowunk-sowunk,..huhu

berbalik kepada mood aku hari ni..memang ta ada ni..tengah ta ada mood ni..sedih sangat..dah la..malas nak cakap

No comments:

Post a Comment