2011-06-28

pantang beb!!!!

assalamualaikum w.b.t

haish...tajuk hari ni emo sikit..haha..ta ada la..saje nak kongsi dengan member-member..untuk mengelakkan berlaku kecelaruan minda la kan.sambil makan TEMBIKAI aka TIMUNG CINE hahaha..aku menaip sambil makan..ok tajuk PANTANG..bukan pantang tyme beranak ok..aku tak pregnant pown sebenarnye..biase-biase jerk..haha

just nak share e few thing yang aku betol-betol tak suke ok nie list die...:

  1. amik @ gune barang tanpa minta izin @ main amik jerk
  2. gune barang contohnnye buku then kemekkan..adei pantang gile
  3. gune barang tak pandai nak hantar..aku ni jenis yang tak pandai nak mintak barang aku kat orang..hahaha
  4. aku tak suke sangat angkat phone..means JUST MESSAGE JERK OK..haha..melainkan important jerk..hahaha
  5. sepahkan barang-barang aku..
  6. masuk bilik tak ketuk pintu..adei aku nak lempang jerk..
  7. jadikan slipper biru kesayangan aku as a seliper toilet.agak-agak r bro.. 
banyak lagi..tapi untuk mase nie..tu je kot..haha..bukan ape...just nak inform..takot kowunk gak nanti kena marah dengan aku kan..hahahahah..

No comments:

Post a Comment