2011-06-26

yesterday never die la bebb....

assalamualaikum w.b.t salam sejahtera semua...semoga sihat sentiasa..maklumla aku ni demam pown tak baik lagi..masih selesema dan batuk..haha

ok hari ni aku nak bercakap soal semalam atau dalam bahasa ibannye ialah yesterday..yesterday aku dengan member roomate dengan jiran bilik dan junior DDPF taun 1 semua outing..what outing again?haha..well biasa la..dah ade orang ajak n nak belanja so layannn..tapi aku tyme nie berbelah bahagi sikit nak kua..sebab aku ada janji dengan sorang budak ni nak lepak ksj dalam  pada masa yang sama aku terlupa yang esoknye aku nak kua ngan dak-dak nie..

so pikio punye pikio aku pown decide kua jugak tapi sekejap jerk..kiteowunk kua dalam pukul 12..then stuck dalam jam around 12.30 baru sampai to our destination iaitu TIME SQUARE most popular tempat lepak for us la.haha..sampai jerk masuk untuk serbu ke KFC..member belanja...haha..tapi maklumla kan hari sabtu..ramai giler orang outing.dengan member la..dengan laki la..dengan bini la.macam-macam la..then tukar plan p makan kat SUNGEI WANG..alhamdullillah orang tak ramai kat SUNGEI WANG..jadi kiteowun makan kat sane..

makan punye makan tup tup dah pukul 1.30 petang..mase aku untuk hang out ada 30 minute lagi..sebab aku janji dengan budak tu nak amik aku dalam pukul 3..gagagaga..tapi aku sempat lagi meleweh dengan dak-dak nie semua..sempat jugak ronda TS tu...then next destination dieowunk ke BOWLING ...haha..sempat jugak aku tinjau dalam tu..n ada la segerombolan manusia yang agak menyakitkan mata...means kat sini..pakaian mereka tidak melambangkan mereka itu adalah seorang yang beragama..malu aku sebagai seorang muslim..sebab tu la aku tak suke sangat kalau nak kua nie..cam nie la jadinye..

haha...loleh loleh dah pukul 2 petang..aku terus choww tanpe gitau dieowunk..nanti tocing lak kan..hhahaha..then sempat jugak jumpe dak UTM kat situ yang hang out same kat TS tu..then terus bergerak ke MONORAIL station..tapi bile dah sampai..Ya Allah...delay la pulak around 30-45 minute..ala...lecehhh la..ha...baru aku ingat...LRT station dekat jerk kat sini..tu la jugak kelebihan if selalu kua..lau sowunk-sowunk pown bole edop..haha..then aku jenjalan la sorang-sorang ke LRT HANG TUAH untuk bergerak pulang ke kampus..alhamdullillah sampai jugak ke kampus dalam pukul 3.15 minute..

hahaha..janji dengan dieowunk kul 3..ni dah pukul 3 lebey..so decide minta dieowunk amik pukul 3.30..menyusahkan orang betul la aku nie kan..haha..soe ea..=')

No comments:

Post a Comment