2011-06-30

new header

assalamualaikum w.b.t

as what u can see..i got a new header..baru jerk habis edit tadi..take a long time to edit..well i dont really expert to used adopd photoshop..thanx to my roomate coz willing to tought me how to used this thing.haha..but im not really sure la sama ada header baru ni better then the old one or not..ok2..give me ur opinion la which is the better n best one.

this was the old header..sangat-sangat lama masa yang di ambil untuk edit..haha.so inilah hasilnye..aku pown entah la..tak tau nak cakap macam mane..pening-pening.

ok yang ni yang baru tadi aku edit..malas nak edit..dan inilah hasilnya..hmm..ape pandangan kowunk ea?mane lebih cantik?yang atas ke bawah?hmm bukan cantik la..yang lebih sesuai untuk di jadikan header..aku tukar pown sebab aku bosan dengan header aku..tapi aku ni lak kalau gune photoshop agak macam siput sikit..haha..sebab tu la aku malas..so hope kowunk ley bantu aku la untuk solve kan problem aku..malas nak serabutkan kepala.

dah la aku tengah pening ni.haha..ok la..make ur valuation for my header ok..

No comments:

Post a Comment