2011-06-24

mengisi masa lapang

assalamualaikum w.b.t

today..masa lapangku...lapang la sangat kan..padahal..asignment dah bertimbun-timbun dan lecturer bagi..thanx to lect sebab bagi kiteowunk asignment..sayang kowunk..hahahahah...itulah di namakan student kan..tyme skola dulu ada kerja khusus..ala lebih kurang jerk..tyme kerja khusus everything gune tangan..haha..start from writing.designing senang citer semua la..haha..alhamdullillah aku nie ada la jugak seni-seni halus nie..tapi tak la halus sangat..haha..ape2 hal aku layannn..

ok...back to my main point for today..masa lapang..ok skunk aku tengah menelaah..bukan menelaah buku,atau nota dari pensyarah aku.tapi aku sedang menelaah resepi baru untuk di jadikan bahan uji kaji aku yang seterusnya..asyik buat kek yang sama jerk..dah naik bosan aku di buatnye...bosan bosan bosan..hahaha..so want to try a new recipe..n wow bermacam-mcam recipe aku jumpe kat dalam http://www.kongsiresepi.com/latest/0/9/ ...have a look k..try la kowunk semua usha hot recipe kat web page nie...hahaha..best...sekali tengok haishhh dah kenyang kot..haha

bermacam-macam,berbagai-bagai jenis makanan yang boleh di perolehi..antara kek,bubur,kuih-muih dan macam-macam lagi la..aku nie suke memasak sebenarnye..memang suke sangt..kat umah pown selalu juhak r masak..masak air,masak maggi,masak telur..masak jugak kan?hahahaha..ta ada la...aku ni tak la terer sangat memasak sebenarnye..tapi mak aku terer..op coz la mak aku kena terer..kalau tak..keping la aku..haha..(macam la aku nie gemuk kan)hahahahaha

haha...so wait la..t aku nak berexperimentasi dengan  semua resepi yang aku copy paste kat dalam tenet tadi tu kat rumah aku..haha..ranap la dapur umah aku nanti..hahaha..semua bahan asenye kat umah dah ade..maklumla mak aku tu suke buat kuih-muih nie..kalau aku stay kat umah nie..alamat nye macam-macam kau bole minta kat mak aku..hahaha.......tapi ade la 1 2 benda's atau maybe 3 4 benda's yang aku kena top up..haha..

tapi nak tunggu aku balik rumah tu yang aku sendiri pown tak sure bile nak balik...sekarang aku dah bebas..tapi entah..nak balik tu kena tunggu masa yang sesuai untuk pulang ke umah..then berexperimentasi dengan resepi yang aku copy paste tadi..hope semuanya berjalanl dengan lancar..insyaAllah..t if aku da bole buat bole la aku jual untuk dapatkan dana for my next progra..semoga di permudahkan urusan yerk...hehe..

ok la..almost 5 da..t ade meting..malas nak p sebenarnye.tapi sebab suppoort member kan..so layann..k la alll...tata

No comments:

Post a Comment