2011-06-21

for the first tyme..

assalamualaikum w.b.t

actually today aku tak berape sihat sikit..lately la...just having a fever jerk..hehe...sabar je la kan..hehe..aku demam pown sebab ape..sebab..haha...lame tak bersukan sebenarnya..so for the first tyme untuk 3 tahun aku kat UTM ni,hari sabtu hari tu la baru aku bersukan...hahaha..bagus kan aku..tula aku malas lagi nak bersukan..lepas bersukan terus demam..

then for the first tyme jugak aku main bola untuk 3 tahun ni....hahahahaha pabila kaki bangku main bola..kowunk kena la paham kan..main tendang jerk..tak kesah la ke kiri kanan depan belakang ke asal aku tendang...haha..yang penting aku terpaksa mencemar duli untuk bermain bola..haha..saje suke suki memeriahkan sukan kan..

tapi paham la kan..orang macam aku lau main bola bukan sungguh-sungguh pown..aku just gelak-gelak..senyum jerk..haha..tapi aku tengok muke orang lain macam serious jerk..ala tak gempak r lau macam tu..aku nie freshie lagi kot bab bola nie..bola beracun aku terer r bebb..haha...cuak aku tengok muke masing-masing..bersungguh-sungguh..aku lak...hahahahahaha..layannnnnnnn

aku tyme sukan hari tu sempat main bola jerk...haha..yang lain tak sempat...asyik bercakap jerk,,letih tau bercakap nie.......buang ayak liuk ja wei..hahaha..tapi pehal pown aku layannn jerk..walau pun skunk ni tak sihat..tapi aku punye kehidupan berjalan seperti biasa...tiada masalah..just aku tak suke sangat flu aku nie..menyampah..kalau aku tak bernafas melalui hidung dah lame aku tinggalkan hidung aku kat bilik dalam balang duit syiling aku tu..hahahahaha

tukar ngan hidung yang lebih hooot sikit...haha..nie la antara gambo aku tyme sukan..tak banyak pown..



ni la antara gambo chomel aku tyme sukan hari tu..haha..kejam kan dieowunk candid gambo aku yang comel ini..haha......k la..malas da nak menaip....

No comments:

Post a Comment