2011-06-04

weekend...



wake up a round 8.15 am..first thing that i do after i wake up was stared at my phone..haha...pagi ni 1st message yang masuk was from khairrul..agagaga...aku terus bangkit then terus ke bilik air nak mandi..haha..keluar bilik jerk tengok junior baru khusyuk tengok tv..haha..comel...

aku mandi macam biasa...berus gigi,cuci muka then pakai sabn mandi..around 15 minute aku siap mandi then nak bersiap-siap poe pejabat nak settlekan masalah sikit..tapi hampe la... tak bole nak selesai masalah aku tu..bukan aku orang jerk yang hadapi masalah yang sama tapi ada la 2 3 orang lagi yang nak selesaikan masalah.. nie,...but hopefully Allah will help us to settlekan masalah kiteowunk nie...tak nak ada virus yang boleh menyebabkan barah..nak cari penawar tu memakan masa yang lama...silap-silap memang tak ada penawar..

kami nak yang terbaik..yang mampu dan yang boleh..bukan sekadar mengkehendaki atau hanya menyampaikan janji manis yang palsu....tapi jangan ingat janji palsu yang dijanjikan itu takkan di tuntut..kalau kami tak tuntut tunggu aje la nanti kat akhirat yerk..aku nie pown bukan la baik sangat pown..kalau tak pandai nak tepati janji jangan berjanji..aku nak yang boleh sahaja..yang mudah dan dengar..that all..itu adalah terbaik..

belajar dari sekarang..jangan melentur buluh lepas dah jadi buluh...susah nanti..belajar lah dari awal..tak rugi...pikir lah sendiri..aku pown fikir nie..Allah kurniakan akal untuk berfikir..gunakan sebaik mungkin yang mana baik dan buruk..jangan menyesal di kemudian hari..zaman remaja ni lah zaman yang betul-betul sukar untuk di lalui..sekali terjebak parah nanti..

apa-apa pun aku doakan yang terbaik untuk korang..selaku saudara seislam..insyaAllah..



No comments:

Post a Comment