2011-06-14

the first assignment...

assalamualaikum w.b.t salam sejahtera dan salam satu malaysia...karangan akan bermula sebentar lagi..hadirin di minta untuk memastikan mata,akal,hati dan fikiran anda berada dalam keadaan yang sedar ataupun separa sedar pown boleh la..sila pastikan juga telefon di letakkan dalam keadaan silent agar tidak menganggu sesi pembacaan..terima kasih atas kerjasama yang di berikan...

our first class today was tasawur...yang di ajar oleh DR.SAID BIN HJ SHUIB..i have no comment a bout him la..so far his quite ok...walaupun agak SKEMA bagi aku...tapi tak la bosan sangat dalam kelas die..di tambah dengan kawan-kawan yang lawak-lawak blake..hahaha...so penyeri la kat kelas 3DDF tu..ok talked a bout our first task untuk sem ni la..coz this is the 1st clss yang btol-btol blaja la so far..

hahahahaha...yang lawaknye last week for his first class yang dtang hanya 10 ORANG jerk kalau tak silap aku..yang lain aku dengar citer la..semua p SHOOTING...fuhyoo....HOT LA katekan...haha....so alhamdullillah DR ta marah..COOL jerk..tp tyme tu sumpah BOSAN + NGANTUK..layan jerk..asyik CITER jerk..MAAF YERK DI SINI SAYA BUKAN NAK MENGUTUK PENSYARAH SAYA TAPI ITULAH KEBENARAN...

....ok for today...he gave us the first task..haha..our first assignment for TASAWUR ISLAM...setiap di bahagikan kepada 10 tajuk..dan setiap kumpulan ada dalam 3 hingga 4 orang..firstly aku group dengan AMIN,RAJA and SYAFIQ...then aku nak tukar taste aku aku join GROUP ZIRA N SYEDA..gagagaga..kami group NO.7..cantik la jugak nombor tu..secantik 2 orang dalam group aku tu..cewahhhhh amik hati..hahahahaha..

ok..our group punye title for asgment adalah KEDUDUKAN PEREMPUAN DALAM ISLAM..ok la jugak tajuk tu..simple n lot of point that we can find la..haha..aku pown da search sikit kat internet..dan senang sangat nak dapatkan info..but NOT ALL INFO FOR THAT TITLE WE CAN GET FROM INTERNET..hahaha,...so nanti aku kena jugak la cari buku kat PSZ nie untuk di jadikan rujukn yang lebih tepat...hahaha..sekali dengan rujukan ok...

so hopefully kami akan dapat bekerjasam dengan baik walaupun tempat tinggal yang menjadi penghalang kepada kami untuk berbincang..tapi orang cakap NAK SERIBU DAYA TAK NAK SERIBU DALIH kan..so InsyaAllah kami akan buat yang terbaik untuk pastikan assignment kami ini adalah antara yang terbaik..yeah..

wanita hiasan dunia seindah hiasan adalah wanita solehah


saje besarkan...sampaikan walau pun sekeping gambar..hehe..memandai jerk..

dengan ini saya mengucapkan terima kasih kerana sudi membaca blog saya yang tidak seberapa ini...semoga penyampaian bahasa saya mudah di pahami walaupun saya banyak menggunakan bahasa terlarang...hehe..tapi maaf saya tidak praktikkan dalam karangan bahasa melayu mahupu english ok..im pure malay..gaga..but i love english walaupun my english nie agak broke sikt..ala buat ape nak malu an..kite blaja...lagipun i ta buat dosa ok...

No comments:

Post a Comment