2011-06-13

today

assalamualaikum w.b.t

aku telah menggunakan kesempatan duduk di pejabat dan menggunakan komputer pejabat untuk update blog aku...hahaha..semoga tak terkantoi..kompem t kena bebel...hahaha..today is monday..tomorrow is tuesday and the day after tomorrow is what?tu pown aku nak bagitau ke?wei ape nie zul meleweh la..haha

ok..tajuk hari ini..today..kenape today..ok today schedule aku la kan...dari pagi aku bangun pukul 6.30 pagi untuk menunaikan solat subuh..then lepas tu macam biasa la..kembali sambung tiduw ku yang ku break kan tadi..haha...then pukul 9.15 pagi aku bangkit dari katil kesayangan ku untuk mandai dan bersiap untuk menemani si pengarah program sukan untuk setelkan sukan yang akan di jalankan nanti 18 jun insyaAllah..

ok then aku pown bergerak sowunk-sowunk sebab si pengarah tu ada kelas..aku setiap hari isnin pagi memang free sampai petang..haha..so sacrefice la sikit...haha..aku mula bergerak ke unit sukan..tapi hampe orang tak ada la..then aku teruskan perjalan ke HARTA BINA then macam biasa..kena isi balik surat then minta tandatangan en.syafiq tapi sekali lagi hampe...en.syafiq ta ada..

then aku bergerak ke psz..untuk edit balik senarai name kerana ada masalah dengan senarai name yang tebabit..ada yang tak ada...ada yang ada dua..dan sebagainya..pening kepala aku nie ha..nak edit..hopefully ok la kan..haha.

then sekarang aku mencapap kat pejabat nie..edit surat then edit blog..haha..oi la..chowww

No comments:

Post a Comment