2011-06-25

semakkkkkaaannn

assalamualaikum w.b.t

perkataan yang tak bole di lupekan dalam setiap post.hehe..insyaAllah..semakkan..haha..bukan samokkan..gege..ok dah puas menggodek blog aku hari ni..sampai jadi macam yang kowunk tengok..maybe agak crowded..but then i loike it so much..it show my skill in blogging..skill la sangat kan..haha

ok..aku sempat letak kan viewer for  my blog...then cursor yang ada gambo smile yang tiut miut ..hahaha....chomel kan...macam aku..auwww..yueeewwww..hahaha..ok then rainbow text for link..haha..sebenarnye aku mencuri link orang..haha..ala sharing is caring...ape gune ada ilmu kalau tak share kan...dapat pahala..free jerk..haha

haha..dah lame aku nak..padahal aku tak tahu pown pasal benda ni..hahahaha..lawak-lawak..aku ni bukan the best blogger pown..tapi aku suke post mengarut-ngarut..dan sekarang wallah..see all my new blog..hope all of you enjoy it..cute right..haha..so lau kowunk nak ikut aku nye blog..silekan...aku tak kesah..nak komen kate tak ok pown ta pe..hahahaha..

hahahahaha.......so enjoy la kowunk ea..

No comments:

Post a Comment