2011-06-26

lapar......

assalamualaikum w.b.t

kali ni if aku nak menyesal pown memang dah tak gune..inilah akibatnye berjalan kilo-kilo meter bahagi dengan 1000 dapat ratus-ratus meter je sebenarnya..saje buat gempaq..haha..mean..todaykan ahad SS pown semua tutup..so pergi la pasar..tyme p pasar..perut ta lapar pwon..lagipown tekak ni cam tak sedap sangat r nak makan..so just beli pau kacang..bukan pau suri yerk..haha...n tau fu fa..tu je la...

then sekarang..perut aku lapar gile..adei..lapar n lapar..ala takkan nak makan tau fu la lagi kot...ta pown maggi..aduyai..tekak masih tak ok sangat la..lagipun demam aku ni belum pown reda lagi..hidung pwon selalu tersumbat.aku pam pown tersumbat jugak...haha..nak panggil INDAH WATER nak minta sedutkan nanti kena bayar..ooppps terlebih sudah..haha

so now perut aku sangat lapar ..nak .... pown ada..hmm..entah..bukan salah ibu mengandung pown kan..aduyai....people said..tengah lapar nie la..semua benda nak makan..n the first thing aku nak makan dalam listing aku adalah :

MANUSIA...hahahaha.....eh saje jerk gurau nie..ko ingat aku nie canibal ke ape..haish..haha

second aku nak makan :

yummy..kalau la KFC ada delivery..haish aku dah kol da nie..hahaha

third place :

laksa penang...tapi yang mak aku buat je la..aku tak makan yang orang lain buat..yuks..hahaha


budu with durian..mak ai..sedap sehingga menjilat jari..hahaha..

forth place :


kepengen dong makan kek...tapi bukan kek buat sendiri tapi kek yang orang belanja..kek kat SECRET RECIPE pown jadi la...HAHAHAHA..demand seiy..

dah-dah..nanti aku tak ley tidow malam lak sebab nak makan bende nie..mengidam...t terbawak dalam mimpi..jangan pandang aku sebelah mate atau ta ada mate ok..aku ni pown tergolong dalam golongan yang kuat makan jugak ok..just badan aku jerk slim river cruise...bersyukur tau Allah jadikan aku kurus macam ni..dah macam tiang lampu jalan da....hahahaha.

kfc tu bole jerk kalo aku nak p beli..tapi nak pergi tula..aduyai...tape la..nanti-nanti la makan..lagipun ta elok sangat makan fast food banyak sangat kan..hmm ok la..chow

1 comment: