2011-06-22

outing again...

assalamualaikum w.b.t

hahaha..what outing lagi?hadoi..lau mak aku tau nie..tentu kena marah..tapi sape la yang nak kantoi kan?aku jugak la kan..kalau kol mak aku..mesti aku tak akan tipu die la..aku akan cakap direct..straight to the point la..n once again aku outing lagi ngan member aku..hahaha..p mane?p wangsa walk ..our first planned nak p jusco AU2...tapi last minute we change our planned..but then it still ok la..jenjalan kat wangsa walk nie..haha..

ok..first place kiteowunk p tengok headphone..as usual..faiz hamizi...still want to find some headphone to change his old head phone..haha.but then there is no his feveret type la..so kiteowunk jenjalan pusing-pusing...ha before that jumpe dak junior p jenjalan jugak...alamak aku terkantoi...mane ke idoknye..kelas aku x p..tapi aku kluar bole lak..hahahaha....

then kiteowunk decide p K4 for having our meal kat KFC..HAHA..my friend dah addicted ngan KFC ni....burger X MEAL...hahahaha..aku macam biasa..melayan kerenah kawan..tape..aku tak kesah..just hari ni aku tak sedap sikit bile nak berjalan nie..maklumla tak sihat sangat badan ni..kepala pun pusing jerk...haha..mujur tak pingsan..lau tak..member aku tak mengaku kawan lol..

sampai jerk kiteowunk having our meal...makan then makan..lepas tu p K4 nak beli barang...n  then i found something..yang aku dah lame nak..nak sangat..tak bole la royaxx ape die an an..just benda tu aku nak jerk...nanti cakap riak dan takbur la an..malas la..hahaha..tapi agak membazir la..hehe..tapi nak buat mcam mane..aku nak..layan..so to top up balik PITIS aku yang dah lompang tu mean aku kena kerja la..baru bole tampal balik lompang tu...la tak...mampus edenn..macam mane target AKU NAK KAWIN UMUR 25 ...hahahaha..

ha..tyme makan KFC tu..aku tengok la..gelagat manusia dalam KFC tu makan..means care makan dieowunk la..lawak2..macam-macam jenis care makan ada..ade yang sampai muncungkan mulut..ada yang tutup mulut..ada yang ke kiri ke kanan,..senang..MACAM MACAM ADA....hahaha..tergelak aku sorang-sorang..layannnn..aku pown makan..ape kurangnye..lagi teruk agaknya.ala cakap owunk kan..diri sendiri tu dulu tengok...hahahaha..

okai la..malas nak cakap banyak la..letih nak menaip..tadi pown menyalin tutorial da nak tertanggal tangan nie.. 

No comments:

Post a Comment