2011-06-21

semuanya dah berakhir

assalamualaikum w.b.t

alhamdullillah semua yang aku inginkan dan berakhir pada hari ni..detik ini dan saat ini..semoga tindakan dan keputusan yang aku lakukan ini adalah satu tindakan yang betul walaupun banyak melukai hati semua pihak yang terlibat..tapi sesungguhnya aku selaku yang menanggung sukar untuk meluahkan kata di hati aku...dan aku tahu akan banyak pihak yang akan bermasam muka dengan aku nanti..tapi itu hak mereka...aku pown ada hak aku sendiri

dan InsyaAllah kalau aku masih di berikan kesempatan untuk bersabar aku akan bersabar dan terus bersabar..namun jika kesabaran aku dah hilang..akan aku fikirkan cara terbaik untuk memastikan diri aku ini kembali dalam keadaan sabar walau apa cara sekalipun.dan sekarang hati aku memang sedang berbicara...bermacam-macam persoalan yang bermain dalam fikiran aku sekarang dan membuatkan aku sedikit bingung..dah memang bingung dah pown..

tapi buat ape aku nak fikirkan lagi benda yang aku dah buat..benda yang aku dah decide..yang aku nakkan dari dulu lagi..dah memang hati aku tak ada..memang tak ada..dah kering sangat..nak cakap ape cakap la....aku dah tak kesah...kalau hilang kawan sekalipun..hmm..dah malas nak cakap..dan sekarang aku tengah kusut sangat-sangat kusut..

dah la..malas nak cakap banyak...nanti ada yang terluka..atau menambah luka..maklumla aku ni kalau bercakap tak jage sensitiviti orang sikit..perasaan orang pown aku tak jaga..aku nie kan kejam..orang lain cakap mengguris perasaan aku bak sembilu atak pe..aku tak kesah..hati aku ni memang untuk di hiris-hiris pown..lepas nie..kalau..dah..aku terima dengan hati yang terbuka..aku pown dah malas nak fikir..kalau panjang umur insyaAllah..dengan izin Allah akan sentiasa terbuka untuk semua..

No comments:

Post a Comment