2011-06-26

tidur ku terganggu..

assalamualaikum w.b.t.

haish..ni aku pantang sangat..haha..tidur aku di ganggu...paling tak suke tyme tidur adalah bile phone berbunyi...haha...aku nie jenis yang tak suke angkat phone..means aku lebey suke message jerk..haha.tapi kalau important sangat baru la aku angkat..jahatkan aku..hahaha.dan hari ni tidur aku diganggu seawal jam 9 pagi..itu la ini la..aku layan jerk..haha..

paling teruk pada pukul 12 nak masuk 1..aduyai..nak itu nak ini..last-last aku bangun mandi then p la tolong dieowunk..sabar je la.tyme tu..bukan nak marah pown..tapi tula..hahahaha..sape yang tipon?haha..mane ley habak..tapi ada la mereka yang nak minta tolong..dan aku ni jenis yang suke jugak la tolong orang..walaupun aku tak terlibat officiali dalam benda tu @ program tu..dan hari ni aku tolong la budak-budak kos lain memasak untuk program dieowunk..ta la tolong banyak sangat..hehe.sikit jerk..kesian jugak kat dieowunk..so tolong la..walaupun berlainan persatuan.tak salah pown nak tolong..kite tolong orang insyaAllah nanti Allah permudahkan urusan kite...

ala lagipun dieowunk tu dah macam adik-adik aku dah pown..hehe...so tolong la..tapi best la..at least ade jugak benda yang nak buat...walaupun sampai berpeluh-peluh tapi aku layan jerk..sebab aku suke..hehe..hope dieowunk tak kesah la..kadang-kadang aku nie kalau tolong orang takot orang kate ape la nanti kan..sibuk jerk..hehe..tapi ta pe..aku tolong kerana Allah dan untuk mencari pengalaman tu..sebab bagi aku pengalaman sangat penting untuk aku kumpul selama aku berada kat Universiti ni..

haha..tahniah kat dieowunk for the great job..haha..sedap masakan dieowunk..kalau ada masalah tu biasa la..hidup ni kalau tak ada masalah bukan hidup namenye tu kan..hehe..ok la....choww beb

No comments:

Post a Comment