2011-06-09

terlampau rajin atau terlebih rajin atau rajin?

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada semua..di harap anda semua sihat di samping keluarga hendaknya insyaAllah..saya?saya sihat kot..sihat la tu..malas nak pikir la pasal kesihatan nie...haha.sakit tu kan dugaan..ye ke idok?hm..yang penting sabar yerk..ujian dari yang maha Esa..eh saya bukan nak berceramah kat sini ye..saya ni bukannye penceramah terlatih pown..gaga

ok tukar bahasa dari saya ke aku..haha..aku nak bercakap pasal rajin sebenarnya..maksudnye?hmm...ok macam nie..kenape rajin?hm sebab sem nie aku rajin sangat ulang-alik ke KSJ sedangkan aku stay KSS...haha...kenape?sebab entah..main reasons op coz la sebab aku ada kelas kat sini..reason lain..hm.sebab aku suke lunch kat sini..haha...

kadang rasa malas nak datang ksj..tapi haha...terasa rajin pulak...tiap-tiap lunch mesti kat ksj..terlampau rajin sangat aku nie kan..gaga..nie pown skunk aku kat ksj nie..dalam bilik member aku..tunggu kelas..but hopefully kelas batal la..malas nak blaja la..ngantuk sangat..hopefully kelas batal..gaga

No comments:

Post a Comment