2011-07-01

today..

assalamualaikum w.b.t

today..was the day..the day i was born into the new world..haha..iyoo ooo jerk..ok la..today aku dah 20..dah matang la..tapi masih ada kesan hijau lagi..bagi aku peningkatan usia tidak bermakna kite nie matang..dan setiap orang ada pandangan masing-masing..dan that was my opinion...pejam celik pejam celik dah 3 kali aku celeb my bufday kat UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA nie...hehe..

kalau di imbau kali pertama aku celeb bufday aku kat UTM ni adalah tyme MINGGU TRANSFORMASI MAHASISWA zaman aku mude-mude dulu.haha..tyme tu semua dok berkumpul di DATARAN ILMU untuk taaruf bersama classmate kan..then bile tibe part aku...semua diminta untuk perkenalkan nama,asal,tarikh lahir la kan..so aku ikut jerk..turn aku aku sebut je la kan..then ramai-ramai nya lagu happy bufday..fuhyoo terharu gua beb..baru jerk kenal kan..hehe..thanx to my classmate..

then second tyme aku celeb adalah tyme USR@DUNGUN hari tu..haha.the last 2nd day tyme tu.tyme majlis penutupan USR..aku tak tau ape-ape kan..dieowunk da arrange something for me..then ramai-ramai satu kampung nyanyikan happy bufday song to me..with piky cake..ahahah..terharu sangat tyme tu..tak pernah celeb bufday macam tu..haha..

then the last one adalah untuk hari ni dan saat ini..thanx to all yang sudi wish..samaada kat fb,message kat phone semua la..thanx sangat-sangat..haha..ni adalah bufday yang betol-betol yerk..haha..bukan main-main..haha..ha then sem ni aku kenal la sowunk mamat nie tyme MTM hari tu..share the same bufday ngan aku...sibuk jerk..aku nak lahir hari ni..die pown nak lahir jugak..patot la aku dengar tyme aku lahir hari tu ada budak bising menangis kat hospital..rupenye die nie..nak kenal ke sape die?haha..jap nak tunjuk gambar..

fuhyoo..bhai ta ley bla la..hahahahaha..

n artist pown ramai jugak yang jeles dengan aku ni..nak share jugak bufday dengan aku.

lee tuk from suju..

agnes monica..

princess diana...haha

antaranye la..thanx to all...yerk..aku sekarang dah 20 taun..yes..haha..

No comments:

Post a Comment