2011-07-18

sate tyme

assalamualaikum w.b.t

ni sebenarnya cite yang dah nak basi..aku baru keluarkan dari peti ais..terlupa pulok nak bawak keluar cite hot nie...SATAY...fuhyoo..best siot..tapi tu la..pengalaman nak pergi makan satay tu orang cakap sentimental value beb..memang sangat sentimental..meh nak cite..ape tak nak dengar?hm..

ok ceritanya bermula pada hari RABU,13-07-2011 hari tu la..haha..dah berkuron da..ok..on that day we decided nak p makan satay kat TAMAN PERMATA....rumah sape  tu?ce teka ce teka..hahaha..ok..yang nak join makan tu AKU,NISAH,WANI,ARRA n KAK ANA..huhu..tapi tyme tu aku kena siapkan asigment aku kat THE MALL ngan group aku..huhu..so aku p la THE MALL dulu..gerak p sane kul 3 petang..meleweh sini sana sampai la pukul 5..huhu..janji nak p makan satay kul 5..so paham  la kan..

 so aku la yang gerak paling lambat..huhu...dengan jam nye nak balik kampus adui..huhu..kematu beb..hahahaha..

bersambung...

No comments:

Post a Comment