2011-07-28

nak tengok baby kesayangan aku tak?


ni adalah baby aku kat atas katil..hahahaha..sweet tak?bear yang masih berbalut tu ada dengan aku dah 7 bulan..haha..thanx to my junior sebab hadiahkan..haha..aku masih jaga elok lagi..plastik pown tak bukak lagi..
n new bantal golek@peluk hahaha..aku beli kat tepi jalan depan kementah tu..agak-agak comel tak?bole la bagi aku..aku buat penahan semasa aku nak tidur sebab aku suke letak phone,buku,jam kat atas katil jadi aku letak untuk elakkan barang aku ni dari terjatuh ke bawah..kebabooooommmmm


 ni die..selalu tersenyum..tak pernah pown tak senyum.kunk tetibe aku balik die sedih aku lak yang pengsan nye kan..haha
 ni la katil aku..tak la kemas sangat..dalam perancangan nak tukar cadar baru..huhu

 ni meja stady aku..aku gune alas meja BEN 10..huhu..sebab aku suke ben 10..dan ada 2 ekor binatang peliharaan aku kat atas meja ni..satu bintang merah dan satu katak kesayangan aku.hehe..comel gile kot..sentiasa jerk dok atas meja stady aku..

 ha ni die..huhu..froggy n red..hehe...ha dalam balang tu penuh dengan syiling..aku suke la jugak kumpul syiling..senang nak basuh baju nanti..hahahahahahah..tengok la alas meja aku tu..comelkan?

 my new baby.biasa jerk..ikut kemampuan aku..buat peneman aku kala keseorangan..

ni la meja aku..softboard aku...siap ade bunga lagi..hahahaha..note kaki oren tu aku tulis asgment yang kena siapkan dan kena siram pokok tiap-tiap hari..untuk peringatan.semua yang ada atas meja adalah barang kesayangan aku..hahahaha

No comments:

Post a Comment