2011-07-28

mckk

assalamualaikum w.b.t

mckk..hahaha...ape tu?mc kan orang yang jadi juruacara untuk sesuatu majlis tu..dan dalam 4 hari ni dah 3 kali aku jadi mc..dan aku sangat-sangat letih nak bercakap..lagipun aku ni masih hijau lagi dalam bab pengacaraan ni..masih kena polish lagi la..huhu..kadang-kadang malu jugak nak bercakap depan orang tapi aku dah mula berminat dengan bidang ni..jadi aku layan..

ape yang 4 hari tu?ok first program USR mak ayah datang campus...aku jadi MC...then second program fESC 2011..haha...aku jadi mc lagi..tak berehat tekak aku..dan malam tadi pown program IHYA RAMADHAN pown aku jadi mc lagi..so senang cite..jadual aku padat sebab jadi MC..pfft kalo aku mintak bayaran memang masyuk r..tak r banyak tapi masih bole tampung aku punye ongkos kat sini me..haha..

walaupun sangat-sangat letih tapi aku puas dapat buat ape yang aku suke..aku nak polish lagi ape yang aku ada..insyaAllah harap di permudahkan jalan oleh -Nya..huhu..so kowunk jangan segan dan silu nak ajak aku jadi MC lagi k..walaupun tak sedap mane..tapi ok bole la jugak bercakap kat depan tu...tak la gementar sangat..sebab dah biasa da..just kadang ada jugak tersasul..tapi biasa la manusia kan..huhu

agak-agak bila la saya berjinak-jinak dan bermanja-manja dengan mc ni?ok nanti esok saya sambung lagi..nak makan ice cream la..daaa

No comments:

Post a Comment