2011-07-17

2 3 hari ni

assalammualaikum w.b.t

2 3 hari yang amat perit untuk aku lalui..sangat-sangat perit.dan aku buntu nak buat apa..segalanya serba tak kena..kisah bermula bila niat aku nak buat assignmet di psz bertukar tragedi apabila pendrive kesayangan aku di jangkiti kuman yang tiada penawarnya.dan waktu itu hanya 1 aku rasa macam nak hempok jek pc psz tu.suke hati mak bapak die jerk nak masukkan kuman dalam pendrive aku.nak beranak pinak pown jangan la dalam aku punye pendrive siot.

aku sangat-sangat tertekan tyme tu pown sebab assignment yang dah 50 peratus nak siap kat dalam tu.gile r kalau kena buat balik..haish..betol menguji kesabaran..so tyme tu perjalanan aku nak buat asigment terbantoto.lepas tu aku mintak saing aku scan kan.but she couldnt help me.lagi la naik gile aku dibuatnya.lebih menggila otak aku bile my new baby black pendrive jugak kena virus..hahaha...bagus la kan..

dan keadaan menjadi parah bile aku dalam keadaan yang kelam kabot tertinggal aku punye new baby black pendrive kat psz...omg..wanna cry that day..masalah bertimbun-timbun..nak tolong member lagi..haish..ta bole pikir da.blur sakit otak.just hoped that orang yang amik tu seorang yang jujur dan alhamdullillah memang tepat kerana die kol aku tadi petang..huhu..suke sangat-sangat.

tapi masalah masih menimpa aku..kenape?sebabnya petang tadi aku buat asigment kat psz dengan kawan aku..dah hampir siap tetibe pc reboot..da la tak ingat nak save..hadoi..gile gile gile..semua salah aku..mereng gile otak aku..bile da mereng ingat nak makan jerk..sabar tetap sabar..adoi..kesabaran aku untuk 2 3 harini sangat teruji..dan alhamdullillah segala dapat di kawal walau pun sangat perit untuk di telan..huhu

dan sekarang setelah bertungkus lumus assignment aku da siap..tinggal nak emailkan aje..hope ok la asigmnt ak ni yerk..=')

No comments:

Post a Comment