2011-07-14

virus

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca setia sekalian..

today aku sangat sedih bercampur gumbira la jugak..yang gumbiranya sebab aku berjaya buat kek with a new recipe..huhu..risau jugak takot tak jadi..dan alhamdullillah semuanya selamat dan orang pown cakap ok..so lepas ni bole la aku bukak bakery shop..sape nak bercerai jangan cari aku..ok..hahahaha

ok..berbalik kepada agenda aku...virus..hari ni niat nak sudahkan assignment yang dah menimbun tu..tapi entah tak semena-mena pendrive kena virus..ya Allah..nak nangis di buatnya..bukan apa..semua assignment aku yang dah sudah dan yang ank di sudahkan semua dalam tu..haish..mati la aku..kalau kena virus dan tk bole bukak..
hari ni adalah hari yang malang dalam hidup aku..huhu

dan aku dah mintak member aku scan kan..n hopefully it going well.doakan keselamatan pendrive aku..huhu..penting tu..assignment aku dalam tu.yang lain aku tak kesah..huhu..nak nangis jerk skunk ni..huhu

No comments:

Post a Comment