2011-07-22

having a supper

assalamualaikum

what im doing now?studying?of coz not..haha..im eating..haha..MCD ok..with my roomate..sangat lapar+tension..and it make me hungry..haha.wanna eat..n solution makan mcd..only choice yang aku ade..walaupun duit dah nak habis..sob sob..so wanna find a solutiion to settle down my financial problems ni..ade yang bole tolong ke?please help me..

huhu..aku just order my feveret makanan la..iaitu BUBUR AYAM MCD LARGE and SHAKE VANILLA...huhu..suke sangat sangat makan benda alah tu..huhu..with my roomate..my friend FAIZ order BUBUR AYAM,SUNDAE AND BIG MAC..fuhyoo..gile r bhai..huhu..sorang lagi HAIKAL order AYAM jerk..diet kot...huhuh..iyoo ooo jerk..haha..

 eat this with some black pepper and sos cili..best..=')

so sekarang tersangat kenyang..perot jerk kenyang..tapi...hati kenyang ke?tak kot..tapi post aku tadi dah cukup untuk aku menjadi seorang yang kuat..jangan menangis kerana dunia ini terlalu hina untuk air mate aku yang mahal ni jatuh..huhu..
ok la beb..tomollow i got a test la..haha..tapi tak stadi lagi..agagagaga..

No comments:

Post a Comment