2011-07-28

mcKK part 2

assalamualaikum

pfft part 2..dah macam drama bersiri pulak kan..haha..thanx la kepada yang mengikuti drama pendek aku yang hot lagi top ni....HAHAHAHAHA...ok..mCKK..segalanya bermula apabila aku menjejak kan kaki aku dalam JKM..ape pulak JKM kan..ok..JKM tu ialah JAWATANKUASA KEDIAMAN MAHASISWA..dna aku adalah JKM semarak..huhu..the place where i live..huhu

dan dari sini la life aku bermula..tapi jujur aku cakap aku pown tak ingat bile 1st tyme aku jadi mckk ni..haha..tapi bermula bile aku join jkm la..semua benda dapat aku rasa..huhu..best sangat-sangat..dan sebab jkm la jugak hidup aku berubah..dan aku sukakanya..banyak ilmu dan pengalaman tambahan dapat aku kutip..dan pengalaman tu sangat berguna untuk aku gunakan.sebab ape yang jkm latih dan ajar itulah yang akan di praktikan di dunia luar..dan tidak rugi aku join jkm.

so kepada sesiapa yang masih berada dalam jkm..gunekan peluang yang ada ni untuk rembat pengalaman dan pembelajaran semasa masih berada dalam jkm ni...haha...kenape aku cakap macam tu?sebab aku baru jerk resign dari jkm KSS..sebabnya?hm hanya aku yang tahu..malas nak gtau..rahsia ok..huhu

aku teringin nak jadi macam mahadzir lokman..sebab aku suke suare nye..pfft memukau..then die nie banyak menguasai bahasa dan itu adalah salah satu kelebihan die..huhu...

tak pown macam PAK NIL..nie lagi sorang..sangat versetil..semua bole...berlakon..mengacara..dan skunk jadi dj radio..aku suke die sebab die sempoi,pandai handle crowd,cool,chill and relax..haha..hope can be like him la..or better then him..



hahahahaha.=')

No comments:

Post a Comment