2011-07-01

ikang

assalamualaikum w.b.t

today aku nak cakap pasal ikan..hm..ikan..ok..bapak aku nelayan tegar kat kemaman..hahahahahaha..sengal..my dad nelayan jerk ok.hehe..dan aku suke kan itu..walaupun hidup tak susah mane hehe..dah-dah..

ok ikan.selama aku stay kat UTM ni aka KL nie..aku TAK akan MAKAN ikan..kenape?sebab yang pertama adalah :

  1. AKU TAK MAKAN IKAN YANG ORANG LAIN SIANG AKA POTONG SELAIN DARI MAK AKU
  2. AKU TAK BERAPA PERCAYA SAMA ADA IKAN KAT SINI FRESH KE IDOK..MAKLUMLA DA BIASA MAKAN BENDA FRESH..HAHA
  3. SEBAB AGAK GELI LA NAK MAKAN IKAN KAT AREA KL NIE..GAGA..ENTAH DARI MANA ASAL USUL POWN AKU TAK TAU,.
  4. SEBAB AKU MALAS NAK MAKAN..HAHAHA
ok..selama aku stay kat kl ni aku tak pernah sentuh ikan..melainkan ikan pari dan kering..tu jerk..hahaha..yang lain..semua aku tak sentuh..dan kalau semua lauk yang ada adalah ikan aku tak akan makan.so hidup aku hanya bergantung dengan ayam sahaja..telur aku tak suke sangat makan..dah naik muak aku dengan ayam nie.yuks

so sekarang..teringin sangat nak makan ikan kegemaran aku..IKAN MERAH dan IKAN KERAPU..KETAM,UDANG..mak ai..semua aku rindu..so nanti aku nak balik rumah..aku nak makan puas puas..hahahahaha

No comments:

Post a Comment