2011-05-10

..talking about my roomate...

assalamualaikum dan salam sejahtera..hype all..sihat?aku hari ni hati je tak sihat sikit..seingat aku dari semalam kot..hmm tak pe la.halalkan je..main point aku hari ni adalah nak berbicara tentang roomate aku..nak bagi definasi roomate tu ape ke?haha...ta perlu lah kot..agak-agak r..aku bukan kamus bergerak nak bagi definasi ni...


k firstly talk about bilik dulu la..kiteowunk stay dalam bilik APL8-4..bagi aku bilik tu strategik kedudukannya..dekat dengan toilet,bilik tv,RO water...tapi satu jerk yang aku tak suke pasal bilik nie..ya ampun panas gile.dah macam sauna lau malam-malam nak tidur..haish..

ok now let me introduce to all of you my roomate...kiteowunk stay dalam ni 4 orang jerk..3 DDG dan aku sowunk je DDF...dari sem 1 memang macam tu..selalu dikelilingi DDG...haha..ta pe dah biasa...k...firstly HAIKAL,FAIZ HAMIZI DAN FAEZ NIZAM...apa kowunk nak tengok gambo??bole bole...

 nie FAIZ HAMIZI
 nie lak sexy guy..haha...FAEZ NIZAM
one and only HAIKAL..

k..masing-masing ada personaliti sendiri la.tapi semua masuk kepala la..semua sporting dan pemurah..haha...aku pown selesa stay ngan dieowunk..lagipown dieowunk ni semua ok bagi aku..ta ada masalah la.aku jerk yang selalu bawak masalah..aha...trouble maker nie...hahaha..lau kowunk nak tau dieowunk macam mana..better kowunk kenal dieowunk sendiri..setiap orang mempunyai pandangan sendiri..tapi biarlah pandangan tentang dieowunk tu aku je yang simpan..ala jangan risau la...semua positif ok..

sape aku nak menilai keburukan orang..aku pown manusia dieowunk pown manusia.hehe..tapi sayang la...sem nie sem last kiteowunk stay 1bilik..hmm sebab dieowunk semua kena tukar KSJ...aduyai..sia-sia aku anto borang stay bilik sama dengan dieowunk..aduyai...benci benci benci..tapi nak buat macam mana..ketentuan Allah adalah yang terbaik...jadi terima..KSJ dan KSS bukannya jauh sangat.namun t KSS akan kehilangan mahasiswa yang rajin turun program...harap-harap patah tumbuh hilang berganti r geng ea..haha..

sem depan ta ley r layan movie then pasang speaker kuat-kuat...hehe..ta pe...kenangan tu..hehe..masing-masing da packing barang ta d..b4 aku kua jenjalan..bosan aka agak sedih la kan...hehe..semalam ada terbaca jangan sedih sedih nanti merosakkan diri jerk.hahaha..apa-apa jerk..

kowunk t stay KSJ pandai-pandai r kowunk....huhu..jangan segan-segan lak nak lepak e scoting kat bilik tu ag..hahaha...datang jangan tak datang..haha...k r..GOOD LUCK...soe la kowunk lau aku banyak buat salah..ta ley minta maaf lebey-lebey raya lambat lagi..hahaha..k ciow.....

No comments:

Post a Comment