2011-05-04

cerewet?? THAT'S ME!!

haha..maaf saya bukan cerewet la..saya hanya nak yang terbaik dalam hidup saya..semua nak yang terbaik dalam hidup mereka kan..dan kalau kite diberikan mandat untuk menentukan hidup kite nie dengan senang hati kite meletakkan segala yang terbaik dan lupakan segala sejarah hitam yang pernah di lalui..namun semua yang terjadi ada hikmahnya..iye idok?haha

nak cakap pasal cerewet nie..haha..thanx to my mommy sebab tahan dengan perangai aku yang cerewet nie..tak makan itu la,tak suke ini la..haha..thanx thanx thanx..tunggu kemunculan anak mu ini ok..hahaha..tapi memang betul la..aku nie memang tergolong dalam golongan yang cerewet,,tapi kadang tak suke tunjuk takot orang terasa.masih menghargai perasaan orang ok..haha..

nak aku bagi list tak benda yang aku betul-betul cerewet..hmmm..jap apu pikir jap..bole kot..sekadar perkongsian..bukan untuk membuka pekung di dada..eh chopp...aku pakai pekung ke???lagi satu pekung tu apa?hahaha..

ok list perkara yang aku betul-betul cerewet aka tak suke YUEH NAJIS hehe :
-buku,nota dan sebagainya..aku tak suke kalau benda-benda seperti itu dikemikkan oleh orang lain dan aku sendiri...menyebabkan aku tak ada mood nak pandang,baca da sebagainya....huh menyirap jugak bile kite jaga barang kite dengan rapi tapi bile orang lain gune pfftt ranap semuanya..pernah berlaku ye..INI KEJADIAN SEBENAR...OPPSS
-makanan lak..haha..macam biasa tak makan daging,tak suke yang tak sedap,tak suke orang lain masak except my mom melainkan apa yang orang masak tu sedap..
dah la cukup la tu..biar anda yang menilai seteruk mana kecerewekan saya tu..sila tinggalkan ranking ada selepas bunyi ini...............................

hahaha...ada bunyi ke?tak ada kan....jadi tak ya tinggal kan..hahahak la...setakat ini saja cerita untuk hari ini.segala STORI MORI akan datang sebentar nanti..haha

No comments:

Post a Comment