2011-05-04

pabila aku berbicara tentang lychee....

assalamualaikum w.b.t.
hatiku tidak bisa melawan nafsu..akalku tidak mampu melawan kata hatiku..

aku tersenyum sendiri takkala melihat BALKISH NONA sedang menikmati minuman lyceenya ta di..hehe..ah aku hampir terlupa kat air kegemaran aku tu...aduyai...dan dah lama jugak aku tak minum air kotak lychee..rindu la pulak..thanx to BALKISH NONA..haha..lychee merupakan minuman feveret aku..dari kecil pown memang aku suke minum dan makan buahnye..sedap...dan ta di kali pertama untuk sem nie aku dapat merasa kembali keenakan buah lychee tu..aduyai..sedap dan nikmat..
lagi satu sebab aku suka lychee tu because of the colour...my feveret colour kan merah dan putih dan isi lychee lak merah dan putih..jadi kena la kan..waaa rindu gilew nak order lychee blanded kat pak long..dulu aku suke sangat minum air lychee blended..skunk da jarang...eh bukan jarang tapi memang dah lama tak order..seingat aku da 2 sem tak minum air lychee...hehe..tapi hari ni aku mengimbau kenangan aku tentang lychee..hehe
rasa lychee pown sedapkan...manis-manis gitu..huhu..rasa nak telan jerk satu tin lychee tu..tentu sedap kan...ta tahan da nafsu ini nak makan lychee..tapi tak pe ley tahan lagi..ketahanan aku untuk melawan nafsu agak tinggi..hehe..tapi hopefully one day aku ley makan lychee sepuas-puasnye..nak makan makan dan terus makan..kalau ada yang nak hadiahkan lychee kat aku pown apa salahnya..hehe...


cube lihat warnanya cantik bukan?hehe


comelnye...yummy...


isinya di buat jus..sedap..tunggu ye..<3

boleh lihatkan..warna,rasa,bentuk buahnye yang menarik..hmm..yummy...nak makan sangat-sangat..nanti yerk..tunggu...aku bantai ko lychee habis-habisan..haha..

No comments:

Post a Comment