2011-05-21

outing with my bff..

today the most wonderful day..haha...im outing with my bff..namenye ammarah raihan mohammad..haha..sedikit info tentang dia la...aku kenal die da lame da..since kindergarden lagi..haha..main sama-sama gadoh sama-sama,ketawe same-same,menangis pown same-same...haha...masing-masing paham masing-masing..masing-masing cube memberikan kejujuran kepada masing-masing...haha...

hopefully kiteowunk akan jadi best friend for ever....tapi Allah lebih mengetahui apa yang akan berlaku seterusnya..namun aku betol berharap yang die akan selalu menjadi my BFF...aku support apa yang dia buat asalkan betol dan tak menyimpang sampai simpang empat selekoh kat depan tu..aku anggap die macam femeli aku sendiri da..

parent aku pown kenal die..n parent aku tak kesah pown aku berkawan dengan die..haha..then hari nie kiteowunk jenjalan ke bandar nearest ngan tempat kiteowunk la...haha...bandar chukai..tempat bermain-main..hahahahahahahaha...kiteowunk just jenjalan cuci mate cuci semuanya....tapi sekejap je..die pown lepas nie ada kerja..so kiteowunk spent mase just a while jerk..tapi aku puas dapat jumpe dye.dapat kutuk die...habis-habisan....yeah...i loike no...

aku nie memang jahat sikit..memang suke kutuk orang..itu memang terbukti kan..hahaha..then lepas tu masing-masing kebuluran then ajak la p makan nasi kukus..mak ai..rindu seiy nak makan nasi kukus..haha..sedap..ayam pown besar wa cakap lu...tak macam kl ta sedap n ayam kecik giler...harga lak mak oi mahal la...ahaha...sini puas hati..layan...berbaloi..then lepas makan p kedai tempat aku kerja jap jumpe akak-akak kesayangan aku kat situ

sempat la sembang kejap...hehe..then amar pown berlalu pergi..hhe...aku panggil die amar je..n dye panggil aku..hmmm..ta ley gtau la..name aku kat kemamang lain la..hahahahahaha...so hope dapat jumpe dye lagi la..most wonderful friend..hehe....k la...dada...

No comments:

Post a Comment