2011-05-10

header aka banner...

oit all...take a look at my new header?cute is't it..haha..thanx to KAK JANNAH and HAIKAL coz willing to tought how to used ADOBE PHOTOSHOP...haha..memang la tak seberapa yang aku buat tu.tu je yang aku termampu..terlarat..dan terhadap..haha...tapi memang best la buat benda tu..hehe..memerlukan kesabaran dan kekretivitian..haha..

aku ni tak la kreativ sangat..hahaha..poyo punye ayat..aku suke semua yang aku letak..cartoon segala..sebab aku suke cartoon.maaflah kalo ada yang tak suke..hehe..susah la nak puaskan hati orang ni..fuhyoooo..sejak bile nie..haha..tapi memang betol la..haha...susah gile...

tapi aku berpuas hati dengan header aka banner aku tu..semua yang aku nak semua ada..tengok la..BEE,BUGS semua aku letak..hajat nak letak katak..haha..lagi comel kan..tapi tak semua suke katak...katak comel kan?haha..sebelum nie aku letak nama blog aku nie KATAK DIBAWAH TEMPURUNG..tapi bile di fikirkan balik aduyai ..bukan geli tapi paham la kan maksudnye katak bawah tempurung tu..hahaha..then aku decide la nak tukar..then aku sukakan lagu KERANA HATI BICARA tu...jadi aku letak la tajuk tu as my blog title..poyo kan..taksub la katakan...tak tau la belajar dari sapa semua ketaksuban nie..yang aku lak melayan pown aku tak tahu..but thanx to....hahaha..thanx..

yang titik tu paham-paham la sapa  ye..malas nak sebut antara jadi spekulasi atau pun nanti lau tuan dye terbaca ke kembang semangkuk lak kan..macam tak kenal tuan nye macam mana..haha..aduyai..meraban betul aku nie.maklumla..tengah bosan,sunyi,sedih,beerkecamuk,berserabut.semua ada..bayangkan kalau di blend jadi satu..alamat nye gile la aku kan..

tapi aku rasa aku nie memang dah gile pown kan..haha..bagi sape yang kenal aku tentu tahu aku macam mana..nak-nak BEST FREND aku..tentu da ta tahan dengan perangai poyo,baran semua tu...haha..sorry geng..hehehe..alahai..sememeh la aku ni...tak rock r.haha..jiwang-jiwang segala..alahai..lentok habis ayat...yueh..k r aku nak chouw lu...ea..ASSALAMUALAIKUM..........

No comments:

Post a Comment