2011-05-03

cerewet?? AKU KE TU!!

ASSALAMUALAIKUM pembuka bicara buat malam nie..langkah bermula tangan menyusun akal berbicara..

aduyai.CEREWET??hmm aku ke tu?betul ke idok?aku pown ta pasti..ta pandai sangat nak menilai diri aku ni..op cos la kite kalau nilaikan diri kite nie semua benda yang baik-baik aje kan..haha..IYO O je..haha..ramai jugak cakap aku nie cerewet..nak-nak kalau pasal makan nie..memilih jerk kojenye..EH SUKE HATI EDEN LA!!ape kome sibukkan?haha

ta ada la..tapi itulah aku..memang cerewet sangat-sangat sangat..bukan bab makan jerk tapi semua hal la..semua aku nak perfect..TAPI TAK LA PERFECT sangat kan..aku nie manusia biasa..TAPI SALAH KE KALAU KITE NAK YANG TERBAIK DALAM HIDUP KITE?hmm..kadang-kadang cerewet nie aduyai meletihkan lah..kalau masa suntuk then nak ikut KECEREWEKAN kite tu..meminum masa yang agak lama jugak la..aduyai...

k la nanti aku sambung ok..malas nak menaip nie..haha..

No comments:

Post a Comment