2011-05-17

kesayuan...

firstly nak ucap Alhamdullillah sebab dah selamat sampai kat kemaman my hometown..huhu..suke suke suke..
tapi entah la..hati aku sekarang ni sayu sangat..sangat sangat sayu..entah la...nak cakap pown  tak reti..nak luahkan macam  mana pun aku tak pandai..hanya hati aku yang tahu macam mana rasanya sekarang nie..aku pown baru balik dari program USR kat Kuala Kangsar baru-baru ni..best..kali ni lain dari yang lain..rasa rapat dengan famili angkat..bukan family angkat jerk..tapi semua famili angkat kat sana..semua sporting..tak rasa macam dok kat umah orang pown..

then aku nak ucap takziah kat Mak Sam atas pemergian anak nye semasa keberangkatan kami untuk pulang ke Kampus..semoga Mak Sam kuat dan tabah..sayang Mak Sam..hehe..aku tyme ada kat KK tu stay ngan Sorang brother nie..haha..malas nak sebut nama.most wonderful person yang aku pernah kenal..hehe..pandai amik hati orang tua la...hehe..kalau tak ada die alamatnye aku kat umah tu macam tunggul kayu la..tak pandai nak bercakap dengan orang tua ni..hehe

thanx a lot to him..hehe..then good luck r bro..n Sooryyy sngat sangat ea panggil ko sengal..tapi memang ko sengal pown..hahahaha..then sory la kalo buat ko ta selesa dengan perangai sengal aku nie..haha..well kesengalan terserlah disitu.. malas nak becakap banyak sebenarnya..

No comments:

Post a Comment