2011-05-02

PENAMBAHAN SEJARAH DALAM KAMUS HIDUP KU

Assalamualaikum w.b.t


alhamdullillah syukur kehadrat ilahi keran aku masih diberikan nafas untuk menghirup udara serta melihat alam cipta Allah yang begitu indah ciptaanya yang mempunyai sejuta satu pesona.subhanallah!!


namun kali aku nak ceritakan sejarah yang baru aku lakar dalam kamus hidup aku..yang pertama apabila dapat membantu EN.SYAFIQ iaitu felo kami sendiri bagi majlis kenduri kesyukuran sempena perkahwinan beliau baru-baru ini..tahniah di ucapkan kepada kedua-mempelai dan semoga dimurahkan rezeki,mendapat anak yang soleh serta solehah dan semoga perkahwinan ini berkekalan sehingga ke anak cucu..AMIN!!

hehe..lepas tolong EN.SYAFIQ serta KELUARGA nya,aku bergegas untuk melakukan aktiviti yang telah dirancangkan iaitu ke BOOK FAIR..seperti yang di hajatkan..namun waktu yang dipilih agak singkat..namun aku tetap meneruskan perancangan kami seperti biasa..walaupun KELETIHAN yang TERAMAT dek waktu tidur yang singkat kerana STADY untuk FINAL namun aku gagahkan juga kaki untuk melangkah..orang cakap KALAU DAH MINAT SEGALA KELETIHAN TOLAK TEPI!!..aku ke book fair bersama QILA..alang-alang dye da ajak aku pown on la..da kempunan nak pergi..kami bergerak lepas menunaikan solat maghrib di MASJID LAMA UTM..dalam 7.45malam kami meneruskan perjalanan kami dengan menaiki teksi..keadaan lalu lintas agal terkawal..abang ejart lak dah menunggu kami disana..permulaanya kami ingin pergi bersama tapi di sebabkan aku dan qila agak kelewatan jadi abg ejart memulakan langkahnya terlebih dahulu.

pijak jerk kaki kami di PWTC dimana BOOK FAIR berlangsung,kami terus berjalan menuju tempat yang ditujui.antara booth yang sempat kami singgah GEMPAK STARZ,PTS,KARAGKRAF.I LOVE ISLAM.di tingakt dua pulak aku sempat meninjau buku-buku di AL HIDAYAH..dan aku telah jatuh hati dengan LA TAHZA.buku yang memberi seribu makna kepada mereka yang sering berduka..segala nasihat yang terdapat didalamnya amat bertepatan dengan segala masalah yang sering dihadapi kita selaku manusia..

aku masih belum puas berjalan..dan seketika kami berjumpa dengan abg ejart seperti yang kami janjikan sebelum ini.huhu..hanya 456minit sahaja waktu kami disana..letih,mengantuk + kelaparan menyebabkan kami bergegas untuk pulang.

sesudah sampai kami terus melangkah kaki ke SS..untuk mengisi perut yang kami yang kosong nie..then lepas makan seperti biasa kami pulang ke bilik masing-masing..then aku terus melayan buku yang baru aku di BOOK FAIR iaitu LA TAHZAN...aduhai kau telah mencuri hatiku...<3

No comments:

Post a Comment