2011-05-11

...penantian...

bak kata zubir ali penantian suatu siksa yang tidak tertanggung ole hatiku yang kering dan layu..alhamdullillah hati aku tak kering dan tak layu..cume di ambang-ambangan la..tak bole di biarkan nanti kering terus susah pulak nak semai balik..tapi biar hati kering dari hati mati..kalau hati mati memang tak boleh hidup balik da...innalillah...

penantian di sini bermaksud penantian terhadap sesuatu sama ada pasti ataupun tidak.susah nak gambarkan.sekarang penantian aku berkisarkan bilalah kaki aku nak berpijak di bumi kemaman..dah berbulan-bulan aku tak balik jumpa famili aku..rindu giler kat semua..hehe..nak nak aku teringin nak makan ayam masak merah,budu dan durian..senang cerita segala macam masakan omak aku la..aku nak makan..kangen..

penantian yang lagi satu untuk esok..esok insyaAllah aku join USR anjuran kolej aku kat Kuala Kangsar..hehe..selama 4 hari 3 malam la lebih kurang.semoga aku kuat la kat sana nanti..hehe...ala aku tak kesah sangat sebab aku pown berasal dari kampung jadi insyaAllah aku boleh terima..just aku risau pasal makanan jerk..maklumla aku nie cerewet ckit..tak banyak pown..tu tak makan ini tak makan....risau pulak aku..hopefully la...

then penantian seterusnya adalah untuk menunggu panggilan sama ada aku ley join tak MINGGU TRANSFORMASI MAHASISWA untuk sambut freshie baru ke UTM..harap sangat dapat join la..angan-angan aku dari dulu lagi..bukan nak usha junior ok....aku nie bukan lah encem sangat pown...ta ada rupe mane pown..hehe..just nak pengalaman tu.aku nak kutip seberapa banyak pengalaman aku untuk aku bawak nanti..insyaAllah nanti senang la sikit aku kan..pengalaman itu ini mengajarkan aku erti untuk berdiri atas kaki sendiri..

sedang menunggu dengan penuh sabar la ni..tunggu dan tunggu..insyaAllah aku balik 17 mei ni dan kalau diterima untuk MPM kena la balik seminggu lepas tu..pengorbanan lagi tu..tak pe tak kesah asal aku tak terkorban sudah...naye aku nanti..hahahaha
sweetest thing yang dah lama aku tak buat...

miss you my dear parent and my friends

siap kau...tunggu aku balik tau..ayam masak merah..yummy

akan ku minta ma buatkan untuk aku..kawwww punye...yummyyyyyy


tunggu ye budu..aku telan kau sampai habis.....

kenapa aku letak gambar ikan?sebab kalau 4 tahun aku tk balik rumah maknenye 4 tahun la aku tak telan ikan..haha..maklumla aku nie cerewet..haha..ikan tak makan kalau orang lain yang potong ok..

sumpah ta tahan da ni...nak meleleh air liur aku di buatnye...tunggu ye...aku telan kau semua...telan sampai habis..hahahahahaha..

No comments:

Post a Comment