2011-05-08

PABILA AKU BERBICARA TENTANG.......

hari ni rasa macam nak post sampai lebam..hehe..maklum la sedang dilanda kebosanan tahap gaban nie..dengan ditemani perut yang sangat lapa..mendengdangkan lagu MR TAXI-SNSD....hahaha...eh2 sempat lagi perut aku nie menyanyi eh..perut-perut..so untuk menghilangkan rasa gundah dihati..lepas exam jumaat hari tu..aku ada pinjam EMPAT buat novel..wau!!jujurnye aku nie memang hantu novel sikit..novel bukan sebarang novel ok..

aku hanya suke novel yang lawak,novel islami macam TAUTAN HATI,MIHRAB CINTA(X HABIS LAGI DEMAM MIHRAB OK),KETIKA CINTA BETASBIH,AYAT-AYAT CINTA..banyak la lagi.tapi tak ingat..sekarang aku fokus kat 1 novel nie..tajuknye..CINTA KAU DAN AKU...cite nie ada part lawak part sedih..tapi best la citew die..hehe..layan jerk..keh aku citew sikit...CE CITER..ok2 aku citer..al kisahnye macam nie..

FARISHA aka RISH berubah watak la dari perempuan yang lemah gemalai alahai ke perempuan yang keras la aka Tomboy la..tu pown lepas kematian ayahnya...lepas tu dia ada mintak kerja sebagai driver kat bandar..asalnya tak dapat..tapi sebab dia tu sempoi then FARISH HAKIMI LAK dah jatuh hati dengan dia tyme Farish terlanggar Rish kat depan lif..disitu la bermulanya cinta pandang pertama Farish..haha

then lepas jadi driver jadi isteri pulak...haha..tapi hubungan mereka sekejap jerk..nak tau kisah selanjutnya haha..baca la sendiri..tak kuasa i nak cerita lebih-lebih..

aku pown ada pinjam gak novel LASKAR PELANGI,TAUTAN HATI(walaupun dah baca n menangis kerannya)ooopppppppppsssss..hahaha...maklum la feel kan....haha...tapi memang best la bace novel nie..aku pown ada gak cite-cite nak jadi novelis..so skunk tengah mengumpul ilmu didada.kalau tak penuh ilmu didada masakan gunung everest bisa aku tawan..betui ka?hahaah..

aduhai...sekarang nie aku tengah kebosanan tahap gile r..tak ta nak buat ap..last last blog nie jugak yang jadi mangsa..sesiapa yang selalu bukak blog aku nie jangan terkejut..salah satu hobi aku nie suke edit blog aku..haha..sekejap macam tu sekejap macam ni...aku suke blog yang meriah..saja..at least lau aku tengok ley tersenyum sowunk-sowunk kan..haha..hmm..k la kot..macam nak habiskan novel CINTA KAU DAN AKU ...plot penceritaan makin menarik..hehe..

tapi demam aku terhadap MIHRAB CINTA belum berakhir lagi..tak tau la bila akan berakhir..hehe...

No comments:

Post a Comment