2011-05-09

mood? oh my gucci!!

cari-cari..mana la mood aku ni hilang pulak.aku cari bawah katil,tepi katil,dalam laci,dalam loker..aduyai tak jumpe-jumpe jugak la..seingat aku la..last tempat yang aku gune mood aku tu tyme bangun dari tidow tu..tu je kot..tapi entah...tak jumpe la..even bawah bantal..puas mencari.last-last aku biarkan jelah mood tu hilang..makin sakit hati aku ada la nak cari..satu hal pulak aku nak melayan mood aku yang entah apa-apa tu.

banyak kerja lagi aku nak buat la wei!!aduyai..memang betul-betul menyusahkan orang la..baru je semalam gune da hilang.merajuk dengan aku kot..tak pown aku overdose gune mood aku tu..tapi setahu aku tak la gune banyak sangat semalam..feeling aku dengan hari ni sama jerk..lebih kurang..aku dah kurangkan penggunaan mood dalam hidup aku ni..kunk ta pasal-pasal kencing manis pulak jadinya..eh ada sangkut paut ke?hmm..ta pe nanti aku minta kementerian kesihatan malaysia buat research..kot-kot betul boleh berjaga-jaga..sekadar peringatan.

baru aku ingat..ikutkan hati mati,ikutkan rasa binasa..aku tak ikutkan hati pown..rasa pown aku tak ikut..malas la..nak ikut-ikut nie..nanti kalau di ikutkan sangat lagi teruk mood aku tu kan..dah la dah hilang..aduyai..please la mood datang kembali ke pangkuan ku..ke ko da lupa nak balik?aduyai..apa kate ko gune google maps?ke nak aku bagi alamat?nombor  phone?nohal la..nanti aku bagi k..

k la tak nak lebih-lebih la..nak bermuhasabah diri jap..rasa macam nak khatamkan mihrab cinta lagi jerk..tak puas hati la..hehe..hoi mood t pepehal ko kontak aku la k...

No comments:

Post a Comment