2011-05-22

akhirnya...............

yeah akhirnya aku sampai jugak sini....entah langkahan ke berapa kali aku memijak kan kaki aku kat sini..haha...kat mana?kat UTM la..aduyai..cuti aku untuk sem  ni sekejap jerk..sekadar melepas kan rindu aku kat parent aku kat umah ngan adik-adik aku..nak makan semua makanan pun tak sempat..arghh sengal la..menyampah..tapi nak buat macam mana kan..ada tugas menanti kt UTM ni...

ok pagi ni aku bangun macam biasa...haha..lakukan tugasan macam biasa la...aku bangun dalam pukul 9 pagi...then tak tahu nak buat apa..kat luar tu dah ada pak cik aku ngan abang sepupu aku tengah buat kerja kat umah aku..aku lak baru bangun..bagus tol..lepas aku bangun aku tak mandi lagi..aku standard lau stay kat rumah aku tak suke mandi awal-awal..haha..paling awal aku mandi pown dalam pukul 3 petang sebab nak sembahyang...kalau aku period tyme tu oppppsss hahaha..ta ada la main-main jerk...

mak aku lak keluar jap beli breakfast kiteowunk..haha..nasi lemak mak ton..aku suke sangat....hahahahaha...tunggu punye tunggu then my beloved mommy datang dengans senyuman yang paling menawan..hahaha...tertawan...aku macam biasa tak mandi basuh muka then makan..sambil layan lagu..pffftt..layan...tapi satu nasi lemak mane cukup beb..then aku mintak kan adik aku belikan satu lagi..sambil tunggu tu aku main dulu dengan anak sepupu aku yang masih baby lagi..tak puas tau nak dukung die..aduyai.. rindu kat QAISARA...

then aku spent masa sambil tunggu masa untuk bersiap pulang..pulang?ikutkan hati malas aku nak balik..tapi nak buat macam mana.....sabor aje la.....tunggu punye tunggu aku mandi dalam pukul 10.30 pagi....then tunggu pak cik aku siapkan kerja dye dulu...hahhahaha...lepas tu aku pown gerak la nak balik KL..arghh malas...dalam kalut aku tertinggal aku punye phone...haha..mujur la aku teringat dalam suku perjalan aku tinggalkan umah aku..haha..patah balik dengan perasaan malu kat pak sedare aku..sampai jerk umah balik..free jerk kena bebel ngan daddy aku..aduyai...hahaha..

aku sampai kat stesen bus dalam pukul 11.30..bus dijadualkan dalam pukul 12..tapi aku tunggu punye tunggu sampai kul 12.30 bus baru sampai..ikutkan hati aku..haish..dah lah panas...eeee...sabo jela...hm..eh terlupe pulak...before nak naik bus tu abang senior lepas..hmm..brother nafis hahaha...lama tak dengar khabar die..alhamdullillah tengok die tadi sihat jerk...hehe..then aku pown gerak dengan bus..then malas lah nak cerita apa yang dilakukan dalam bus..

aku sampai sini..dalam pukul 5.30..then terus siap-siap nak kuar ngan khairrul...

No comments:

Post a Comment