2011-05-08

menunggu seperti bulan yang tidak akan jatuh keriba

assalamualaikum w.b.t.
bila hati bicara..terkadang tak perlu terucap kata-kata untuk selami dalamnya hatiku..

aduhai bila hati ku mula berbicara..banyak ragam betul la hati aku ni..terkadang letih gak nak melayan..kadang bosan nak dilayan..kadang tak terlayan..kalau tak layan hati ini sakit pulak kan..mungkin kau tak rasa apa yang aku rasakan.aku pun tak rasa apa yang kau rasa.kire fair n lovely tu kan...biasalah hidup kan..

agak touching hari ni sebenarnya..tapi kalau di ikutkan perlu ke aku touching?aduyai..tak rock r nak touching touching ni..tu bukan zul yang dulu ke?zul yang sekarang dah tak heran dengan benda tak rock macam tu..haha..malas nak melayan touching tu..lagi di layan lagi pampered.menyampah...manja sangat..aku manusia kau pun manusia kan.ala kite nie same-same manusia la kan.seperti aku kata fair n lovely la kan..

aku memang tak ada kawan ari golongan jin ke hantu ke?aku rasa jin ngan hantu pown takot nak dekat ngan aku.maklumla cepat touchingkan..tapi bukan itu yang aku nak cerita..tak kesah la orang ta suke aku sebab aku nie cepat touching ke apa ke..tak heran pown..maklumla aku nie bukanya baik sangat macam kowunk kan..hehe...

dah lah malas nak cakap lebih la..takut nanti ada yang terasa..tak suke buat orang terasa sebab aku tak suke orang buat aku terasa..lau nak kena sebijik bole r..haha..aku nie bab-bab sinis tak la pandai sangat..tak sehebat orang disekeliling aku..tapi aku belajar dari diaowunk la..kire sifu aka mentor la nie..hehe...ape la aku nie..sengal jerk memanjang...

Jangan takut dan segan untuk setiap tindakan yang anda lakukan.Seluruh kehidupan adalah satu ujian.betul tu..ujian mematangkan diri..ujian tanda Allah sayangkan hamba-Nya..semoga aku kuat dan tabah..InsyaAllah..hehe..

tengok ta hujan kat atas tu?ha hati aku macam tu r..tapi buat selambe sudah kan..ilek-ilek jerk...da la...
muka masih blur...lantak la..

No comments:

Post a Comment