2011-05-11

....my feveret..i loike.....

assalamualaikum w.b.t.


hari ni sebenarnya aku rasa terpanggil untuk berkongsi tentang minuman kegemaran aku..ala minuman kegemaran pown tarak tau ka?like what i said im not a walking dictionary ok..not kamus dewan bahasa dan pustaka..haha..ok la..kan..setiap orang tentu ada minuman atau makanan dieowunk sendiri..aku pown manusia biasa jugak kan..semua manusia biasa tentu ada dieowunk punye feveretto sendiri.

maklumla bila dah sonething tu kite suke tu la yang kite jadikan sebagai feveret kan?apa salah ea?hmm..up to u la..aku tarak kesah pown...masing-masing ada pendirian masing-masing..dan tu adalah pendirian aku...haha..tetapkan pendirian anda..yeah!!!ok la aku melewehla pulak kan..nak tau ke antara minuman feveret aku?hm aku bagitau kepada yang sudi je..kepada yang tak sudi tu paham-pahamla sendiri ye..malas nak meminta-minta nie..yuks...not me ok...

 ha tengok gedabak punye aku bagi kowunk list nye..hahahaha..siap dengan gambar skali..tu la antara my feveret minuman...hehe...yang penting tiada yang kedua ketiga dan keempat semua nya yang pertama..maklumlah aku nie pengeLOIKE yang setia kan..haha..

k la..aku suke sangat-sangat minum mangga blended kat pak long..thanx tu pak long coz buat the most delicious mangga blended...rasa mangga blended tu wau superb gile..sedap wa cakap lu beb....haha...sama jugak dengan tembikai laici tu..sedap gile..juga kat pak long..hai promote pak long nampak.nanti pak long belanja nasi lemak mak long ea..haha..tembikai laici yang pak long buat pown sedap..harga pown murah..berpatutan untuk student sengkek macam aku nie...haha..

milo ice milo ice milo ice..ni yang bahaya nie..aku nie hantu milo sebenarnya..kalau parent aku beli satu baldi milo pown kat umah aku boleh habiskan dalam satu hari jerk..sekali buat air pekat gile sebab ta suke taruk susu dalam milo tu t muak..haha..tak pown aku main ratah jerk.ta pown makan dengan roti..hahaha...yummy yummy...tapi nanti pandai-pandaila sumbat telinga dengan kapas nanti kompem kena bebel..haha..then lepas tu parent aku serik da nak beli.maklum la hantu milo ada kat rumahkan..haha..so skunk lau aku nak minum kena la beli sendiri pulak...hahaha...

laici laici..yummy...sejak dua menjak ni lepas terkenangkan laici aku asyik minum laici blended pak long jerk....da lame tak minum..rindu gilew..haha..sedap gilew laici blended tu..yummy...tunggu ea nanti petang aku telan ko lagi ea laici..yummy..tungguuuuuu!!!!!!tetibe terselit satu beverage segera keluaran f&n tu..fruitale namenye..aku suke bebenor dengan air nie..rasa campuran buah sedap sangat..akt bilik aku tu da tak terhitung botol fruitale nie..haha...asyik keluar jerk fruitale yang aku rembat..ada jugak kena tegur sebab air nie kan manis..so untuk mengelakkan kena marah lagi aku campurkan dengan air mineral untuk kurangkan gule..hehe..pandai tA?

kopi o minuman feveret bapak aku...bapak aku tu hantu kopi o..sehari tak minum kopi o alamatnya ribut la rumah tu..haha..sampai dengan aku berjangkit sekali..nak buat macam mana sedap gile kot..nak nak buat pekat-pekat...sungguh menyelerakan..then makan ubi kayu rebus dengan kopi o panas..ya Allah,nikmatnye....orang kampung la katakan ..hehehe...

aku sebenarnya tak ley sangat minum horlick..kalau minum jerk mesti loya aja tekak ni..haha..tapi apakan daya aku suke aku telan je la..tekak aku suke hati aku la..hahaha...apa kau kisah nak loya ka nak layo ka..hahahahaha..n last but not list teh o..aku duk kat UTM nie aku rasa bole bilang dengan jar berapa kali aku minum teh o..aku nie cerewet sikit kalau bab teh o nie..aku paling suke teh o yang mak aku buat..tak manis tak tawar....sedang sedang la..sebab tu aku kurang minum teh o..aku hanya minum teh o tu kalau orang hidangkan..yela aga hati la katakan...

k la..aku nie kunk terlebey pulak..kkkkkkkkk...dadadadadadadada

No comments:

Post a Comment