2011-05-05

last paper...

assalamualaikum w.b.t. salam ukhuwah kepada semua..alahmadullillah aku masih diberikan kesempatan untuk melihat dunia ini..syukur kepada Ya Rahman Ya Rahim.

esok 6 Mei 2011 tarikh keramat bagi aku terutamanya kerana esok merupakan paper terakhir yang akan aku hadapi sebelum tamatnya sem ini..perasaan sekarang amat berbelah bahagi..mood untuk stady entah hilang kemana..semua mood ranap musnah..haha..bagai badai melanda pulak..aduyai..susah-susah

esok aku akan menghadapi paper methodologi..secara officialy nye coursemate aku semua da habis melainkan aku dan sahabat aku yang sorung tu..kami mengharungi hari-hari kami nanti berdua tanpa teman disisi..hehe..maklumlah kami nie..hmm..ta pe la biarlah rahsia..walaupun rahsia tidak akan tetap menjadi rahsia..hanya rahsia Tuhan saja yang kita tak ketahui...
sekarang sedang mencari mood..kerana aku tak nak sangat-sangat pisang akan berbuah dua kali..cukuplah hal yang lepas tu aku jadikan pedoman,pengajaran kepada aku..ya aku mungkin boleh menyatakan tidak..namun aku mesti kuat..kuat dan tabah..ini semua ujian Allah terhadap ku..percaya pada Qada' dan Qadarnye..La Tahzan Zulhilmi...buku tu banyak mengajar aku..terima kasih keran mempertemukan aku dengan buku tu..
sekarang hanya menunggu saat untuk berjihad dalam dewan besar untuk terakhir kali bagi sem nie.sem nie bakal melabuhkan tirai.kesedihan jugak turut merundum perasaan ketika ini dengan pemergian senior-senior UTM.ucapan selamat maju jaya serta doa akan sentiasa mengiringi perjalanan kalian.semoga dipermudahkan urusan oleh -Nya.hehe...aku pown bakal jugak nanti tapi tunggu masa je.insyaAllah semoga Allah panjangknan umurku,permudahkan urusanku serta sahabat-sahabat ku yang lain..

this is not the right time for me to fell touching or something...tapi masa sekarang adalah masa yang perlu aku bangkit...bangun dari khayalan..cari kenyataan..kuatkan semangat mu..yes berusaha la..semoga ada sinar disebalik kejadian..semoga ada yang bakal menggantikan tempat mereka untuk menguatkan semangat ku secara sampingan.PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI...

No comments:

Post a Comment