2011-05-02

akhirnya

kenapa aku sebut akhirnya?sebab selepas banyak sangat aral yang mengganggu gugat aku punye masa segala mala AKHIRNYA aku dapat finished kan editing blog aku nie..walaupun agak tak puas hati lagi tapi ta pe..slow n steady ok..nanti ada kan yang membebel kat aku..aduyai letih eden nak dengo nye..SABOR JE LA!!!haha

aku pown da lama tak postkan tentang geng kami?apa geng TIGA SUKU!!eh bukan la..macam biasa GENG KACA MATA LA..walaupun masing-masing dah lintang pukang..maksudnya ada yang da balik umah sebab paper habis,ada yang macam nak tak nak la..entah malas nak paksa nie..ta elok memaksa..ish2..


banyak la jugak cerita lawak tyme kiteowunk stady same-same..tapi sebab malas nak update jadi terbuku je la crite tu dalam sejarah hidup kami semua..kepada yang terlibat je la..kepada yang tak terlibat tu..harap maklum.bukan semua masa kite dapat bersama dan berjumpa kan..huhu..ta pew yang tak terlibat tu kowunk semua tetap di ingatan ...ingat kew?ingat la jugak walaupun secebis jerk...

hm..semenjak 2 3 hari ni..banyak gak sejarah yang aku lakar dalam kamus hidup aku.maka bertambahlah muka surat kamus aku tu.makin tebal agak nya..maklum la untuk tahun nie dah masuk bulan 5 da kan..maka banyakla sejarah suka duka yang terukir dalam hidup aku..yang itu semua bialah rahsia..bak kata SITI NURHALIZA la...hmm ok la..nak edit untuk next post lak...

okai smua bubye bubbly boo!!!!

No comments:

Post a Comment