2011-05-11

kalau itu kehendak mu

if what u want..hehe..aku nak kata apa lagi kan...tak kan lah nak terhegeh-hegeh la..gagagaga....tak kan perigi cari timba..sekali sekala tu ta pe la...dua kali berkala-kala la jawabnya...ta pe ta pe..sabar sabar..banyak kali aku cakap kan..ikutkan hati mati ikutkan rasa binasa la kan..terlajak perahu boleh berundur terlajak kata binasa la segalanya..huhu..

renung-renungkan dan selamat beramal buat diri ku yang amat kusayangi..sayang ke?sayang la ni...lau aku tak sayang haish da lame aku buat macam-macam kat tubuh badan ku yang cantik ini..mujur la ni amanah dari Allah s.w.t untuk aku jaga..insyaAllah aku jaga sebaiknye..takot jugak calar balar luka sana luka sini nanti mahar nak kahwin kureng singgit aku jugak yang susah..hahahaha...bab mengarut serah je kat aku..terer bab nie..

kalau masuk exam kompem the first student yang kua ok.....haha..
k la nak ciow ada kerja...asyik kol jerk..tensiones...huhu...ok dada...

No comments:

Post a Comment