2011-12-31

~NeW yEaR IS CoMing~

assALamuAlAikum w.bT



pejam celik pejam celik kite semua dah hampir melangkah ke tahun 2012.alhamdulillah kite semua masih diberikan kesempatan untuk meneruskan kehidupan kite atas izin Allah s.w.t.selamat tinggal 2011 and welcome 2012..hehe..hanya beberapa jam lagi 2011 akan meninggalkan kite semua..tahun baru islam pun dah sebulan menjelma sekarang dah masuk bulan safar dah kan?hehe



ok la..kebiasaannya bile dah masuk NEW YEAR ni kan semua orang mesti ade AZAM baru kan?so,azam tahun baru kowunk ape?azam tahun lepas dah tercapai ke belom?kalau tanye aku la..azam tahun lepas aku baru 50% tercapai.tapi alhamdulillah la aku masih berpuas hati dengannya.bersyukur lah kan at least 50% berjaya.hahahaha

then azam tahun baru aku untuk tahun 2012 ni same jerk dengan yang lepas nak jadi manusia yang berjaya,anak yang soleh..hehe...and hajat aku jugak nak ade my own bakery shop la..ok tak??haha..so,skunk aku kena kutip sebanyak mana pengalaman sementara aku masih diberikan peluang ni..so nak gunekan sebaik-baik mungkin.insyaAllah

bile bercakap tentang tahun 2011 ni tentu banyak meninggalkan kenangan kat kite semua kan?hm tapi aku malas nak menceritakan perihal kenangan ni..kalau boleh aku nak lupekan semua tu..hahahaha..bukanye ape..hehe.

yes 50% azam tahun baru aku dah tercapai..
mane aku letak lagi 50% ea???hmm..still thinking..

kepade sesiapa yang nak p celebrate new year kat mane-mane nanti ingat yerk JAGE ADAB,JAGE BATASAN PERGAULAN,JAGE SEGALA-GALANYA BAIK LELAKI MAHUPUN PEREMPUAN.jangan nanti sampai bulan 10 jerk ade jerk kes-kes pembuangan bayi kat malaysia ni.nauzubillah..banyak aktiviti menarik yang telah disediakan untuk kowunk malam nikan..ade ceramah agama,ade konsert dan macam-macam la..so gunekan akal anda..tepuk dada tanye iman la..mane 1 pilihan kowunk..hehe...cewahh cakap orang pandai kan..aku ni macam mane lak???biarlah rahsia k..tapi insyaAllah aku stay bilik jerk kot..nak kena siapkan kek..haha..esok bos nak datang amik..hahahaha..


pilihan terletak ditangan anda..bukan aku..hahaha

rasa macam aku sedang menaip karangan la pula..terasa begitu skema sekali ayat-ayat aku di atas sana..tidak mengapa.belajar menjadi seorang editor..hahaha...bahasa jiwa bangsa..yeah!!!!


ade kaitan dengan new year ke???hm tak pe sekadar perkongsian..hahahaha

got to go..nak p kerja pulak..maklumla..hahaha ok semua


HAPPY NEW YEAR EVERYONE!!!


No comments:

Post a Comment