2011-12-05

i lOve MaCaROOns

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera semua
 excitednye aku sampai macam ni jadinye..hahahaha

alhamdullillah..akhirnya tercapai jugak aku hasrat aku nak buat macaroons..yeee haaaaaa!!!asyik bermimpi jerk nak buat macaroon yang comel lagi kiut tu..hehe..dan hari ni wallah aku dapat buat jugak..semalam aku sanggup pergi ke chow kit road yang spooky boogie tu semata-mata nak beli barang nak buat macaroons..tapi hampa..kedai tu tutup..mujur tak ada benda yang seram kat situ..hahahaha
 3 sehinggit??murah sangat kot..hahahaha

so,aku just beli barang kat UO jerk..hehe..then balik dengan perasaan gembira..sampai jerk kat UTM semuanya hampa..koop pulak tutp...aku nak beli kertas minyak..so koop dah tutup so aku bantutkan jerk niat aku nak buat macaroons ke hari ni..hehe..so hari ni hari yang terindah bagi aku..hehe..dapat buat macaroons sendiri..aku tak pernah makan pun makanan kejadah tu..tapi saje nak buat..

aku buat dengan perasaan yang berdebar-debar+malas sebenarnya..haha..aku buat sambil lewa jerk..bosan giler buat sorang-sorang.tak ada teman..huhu..tapi alhamdullillah macaroons aku mejadi cuma huduh jerk..tu la malas lagi..hmm..soe la aku tak ada gambo macaroons yang aku buat sebab aku tak ada camera nak amik..hehe..

macam biasa..pentester ramai jerk kat APL ni..haha..dan OMG they said it nice..wau kembang aku kejap..haha..i loike!!!loike gile!!!then now im addicted nak buat lagi..tapi kali ni kena rajin la sebab nak jual pulak kan..hehe..bagi sape yang tak kenal macaroons tu ape..ni ha..moh moh

ha  macam ni la rupe macaroons yang aku buat tak di..tak cantik sebab aku malas nak bentukkan..hehe..next time kena buat betol-betol..tak ley main-main

No comments:

Post a Comment