2011-12-03

letS eat ANd bITE

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera..

sambil menaip entri ni sambil aku layan the boys from SNSD..haha..sambil tu perut aku berkeroncong minta di isi..huhu..terasa lapar la pulak..dah lah keseorangan hari ni..roomate ku semua tak ada kat bilik..sob sob..tak pe aku tak kesah pun..guruh pulak berbunyi kat luar..hehe..biasa la musim hujan kat malaysia kan..

ok..cube tengok atas??bukan ats bumbung ok..langit ke..bukan bukan..tapiok my new header..haha..amacam??ok tak???baru jerk buat tak di..no ideas sangat..yang tu jerk yang aku mampu buat..haha..i called it as the cookies..why??because i love to baked cookies..aku pun jual jugak cookies sebenarnya..bukan jerk cookies..cake chocolate,brownies ape yang aku boleh buat aku jual la.haha

maklum la kite kena pandai cari pitih..kalau idok..hehe..aku pun skunk tengah nak cari part time job..still in dilemma..tak tau nak keje kat  ne..kalau boleh kerja tu biarlah halal kan..baru lah berkat..insyaAllah..semoga Allah permudahkan jalan...amin amin..

dah lah..aku malas nak taip banyak sangat..bukan nye ade orang bace pun kan..maklumla aku bukan nye fofular sangat kan kan..haha..so have a nice day bloggers..assalamualaikum ....peace

No comments:

Post a Comment